Ga naar inhoud

Levering wordt verlaat

gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Deze week zou m'n Yeti worden geleverd, maar helaas. Navraag leerde mij dat de wagen pas in week 10 wordt geproduceerd en week 12/13 wordt geleverd. Dat is een uitstel van 6 weken. Wat in het vat zit verzuurd niet, maar toch wel jammer. Ben wat ritten aan het uitstellen voor het moment dat de Yeti komt. Nou ja, hoe langer het duurt, wordt het weer ook beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed Gerardus, positief bekijken! Het is altijd jammer want je kijkt er naar uit. Ik voel me altijd weer een klein jongetje wat snel alles wilt hebben.

Maar je wind je jezelf tenminste niet op en je kunt er zelf toch niets aan veranderen, je bent afhankelijk van derden!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de tekst van gerardus meer klinken als zichzelf moed inspreken.

Maar kijk nou niet gek op als je volgende week door de dealer wordt gebeld met de mededeling dat hij in de showroom / garage staat

Hier zijn ook al voorbeelden van dat mensen dit gebeurde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk wel een beetje zuur als je je verheugd hebt op de neiuwe bolide (met de Yeti kan ik daar zeker inkomen ..). Ik ben er trouwens wel een beetje verbaasd over want de garage zou toch tijdig een terugkoppeling krijgen wanneer die gemaakt wordt. Zo is het althans bij die van mij gegaan. Kennelijk heeft er iemand lopen slapen of de bevestiging niet goed verwerkt.

Ik hoor dit soort verhalen trouwens wel in Duitsland, daar heeft de importeur kennelijk de afspraak dat ze als restpost geproduceerd worden. Sommige mensen moeten daar een half jaar langer wachten op hun auto. Onbegrijpelijk maar waar. Pon had het wat dat betreft kennelijk beter voor elkaar (tot nu toe).

Hoe dan ook, sterkte met het wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor het medeleven....haha

Inderdaad geen winterbanden meer nodig of die kan ik uitstellen tot volgend jaar. Die rekening komt toch.

Net als Sodela, vind ik het ergens ook een beetje raar. Bij het bestellen kunnen ze op speciale websites inloggen en zogenaamd precies zien wanneer de auto wordt geproduceerd en geleverd. Dat is dus een wassen neus. De verkoper zei wel heel vriendelijk "sorry dat het nog drie weken langer duurt".....drie weken??? .. :dontgetit:....het is zes weken beste vriend.

Ze worden nog geleverd, want ik zag gisteren hier in Huizen een spiksplinter nieuwe voorbij gaan :drive1: . Grrrr hij wel , ik niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondoorzichtelijk wil ik niet zeggen hoor !

Heeft voor groot deel te maken met de accesiorres die je er bij genomen hebt.

Weet dat de DSG en het Panoramadak bv voor een langere levertijd zorgen, omdat de toeleveranciers de vraag niet bij kunnen benen

Dit is wat ik bij mijn dealer heb gehoord in de tijd dat ik bestelde en heeft ook bij de buren een discussie over gestaan.

Zo is ook na de tsunami in Japan met erna de kernramp ( of was het een ongeluk ? ) er voor gezorgd dat de kleur rood bij menig autofabrikant tot leverings problemen heeft gezorgd !

En bij bestelling krijg je een prognose van wat de levertijd ongeveer gaat worden, zodra hij staat ingepland in productieproces ( als alle onderdelen vor je wagen in fabriek is ) gaan ze de productie pas inplannen en vanaf dan heb je je produktieweek en weet je dat 2 weken later hij bij je dealer staat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb geen extra's hoor. Een "eenvoudige" 1.4TSI Comfort met lm-velgen. Misschien gaan ze zich vergissen en een 1.4 leveren met DSG.....Dat zou lachen zijn. Dan heb je iets bijzonders, maar ik weet niet eens of ik zo'n vergissing wel zou willen. Als caravanner zweer ik toch bij een handbak. Maar het kan zijn dat ik niet weet wat ik mis......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet wel wat je mist hoor !!! DSG en niets meer dan die 3 letters

Een echte kerel schakelt gewoon soepel door die 6 bak heen zonder problemen

En een chippie ernog bij en je rijdt een luxe tractor kwa Nm en Pk

En een proefrit in een DSG maken ??? Zonde van je tijd, kun je zeker beter benutten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe