Ga naar inhoud

Aanjager


Busje
 Delen

Aanbevolen berichten

Als de temperatuur zo onder het vriespunt blijft bromt de aanjager. Als de temperatuur boven het vriespunt is heb ik daar geen last van. Zijn er mensen die dat bekend in de oren klinkt, en wat kun je, buiten ermee naar de dealer gaan, er tegen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geen last van volgens mij, tenminste het valt me niet op. En ik heb toch al het idee dat ik alles (te) snel hoor.

Wat mij wel opvalt is dat ik al 2x een soort plop hoorde voorin toen het flink vroor en ik de auto startte. Alsof er een dop van een fles af knalt. Schrok me wild de eerste keer.

Wat ik wel heb gehad is dat mijn interieurfan kapot was, die maakte een zoemend geluid. Bij koude auto (het vroor toen niet) wat meer dan bij warme, maar dat is inmiddels verholpen door hem in zijn geheel te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel heb gehad is dat mijn interieurfan kapot was, die maakte een zoemend geluid. Bij koude auto (het vroor toen niet) wat meer dan bij warme, maar dat is inmiddels verholpen door hem in zijn geheel te vervangen.

Dan denk ik dat we over het zelfde spreken. Ik de bedoel dat schakelaartje op het dashboard wat de luchtsnelheid (aanjager)in 4 standen regelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat ik die niet heb, want bij mij gaat dat automatisch? (heb geen knopje welke in 4 standen gaat) Zie bij jouw opties in je profiel ook geen 'climatronic' staan. Maar het lag niet aan het knopje, echt de fan die niet goed was. Je hoorde het in mijn geval zelfs buiten de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe