Ga naar inhoud

Skoda1200Yeti stelt zich voor (1.2 TSI - besteld!)

Skoda1200Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Lang gezocht naar een opvolger voor de Sharan 1.9 TDI bj 2000. Van diesel naar benzine, en dit ook al door de verwachte maatregelen tegen de diesel (...uitstoot en fijnstof...) Verschillende merken bekeken en ook forums bezocht over de betrouwbaarheid. Uiteindelijk bij Skoda blijven hangen. 3 proefritjes gemaakt en net op het nippertje voor de benzine gekozen. Wel een uidaging daar ik ongeveer 25000km rij (in Belgie is dit NOG lonend) Veel lovende woorden over Skoda en vormgeving van de Yeti, afwerking en rijden heeft de logische keuze gemaakt. Ok zou het liefst nog een standkachel laten inbouwen! Nog even wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn in blijde verwachting tot begin april 2012(!). Nog VOOR ik op de weg ga met de Yeti, wil ik nog een navilock voor de Amundsen Plus er op laten monteren..... :-0 Heeft iemand nog interessante dingetjes die ik ben vergeten?

Oeps,... we hebben de Oxbow Limited edition. Echt veeeeeeeeel opties waaronder dus ook een navigatie-radio-en bellen. En een panoramisch dak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.superskoda.com/

Kijk daar maar eens onder de Yeti Tab

Wij weten nog niet wat je wensen zijn, maar je kunt nog zat bij superskoda aan op pimp spullen aanschaffen

En als je de topics een beetje doorleest van Yeti rijders dan kom je ook wel wat dingen tegen

en ook in het fotoalbum van menig Yeti rijder kun je zien wat sommigen hebben aangeschaft en/of gemonteerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom S1.2Yeti, mooie auto heb je besteld, daar zal je geen spijt van krijgen. Misschien zijn spatlappen voor en achter nog een optie, scheelt toch wel wat vuiligheid aan de zijkant van je auto.

Welkom! En een standkachel staat ook op mijn verlanglijstje sinds deze winter!

Wat moet je nu met een strandkachel Frank.....heb je geen billenverwarmer in je auto? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet je met een standkachel...gewoon lekker in een warme auto vertrekken! Nu is mijn auto nog altijd koud en de stoelen ook. Pas na wel 2 minuten wordt mijn stoel warm! Ik vind dat de motor wel snel warmte afgeeft eigenlijk. Soms al na 7 minuten als ik weg gereden ben van huis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe