Ga naar inhoud

articgreen stelt zich voor (Nieuwe octavia)


arcticgreen
 Delen

Aanbevolen berichten

Even niet opgelet en helaas tegen mijn voorganger aan.

Dat bleek het einde van mijn peugeot 306 break diesel te zijn.

De neus was er niet mooier op geworden.

Was zeker nog wel te repareren maar mijn vrouw vond na 11 jaar en 360.000 kilometer dat het tijd werd voor een ander.

Dus maandagmorgen bij Skoda en Volkswagen langs geweest in Groningen.

Mijn eerdere ervaringen met Century werden volledig bewaarheid, u bent een nummer.....

En mijn vrouw vond de Octavia mooier.

Dus weer terug naar Skoda en de Octavia combi besteld.

Als extra ESC besteld, zou er standaard op moeten zitten.

De kleur blauw die mijn voorkeur had was pas eind april, begin mei leverbaar en dat duurde te lang.

De keuze van mijn vrouw was Arctic green en die was wel op redelijke termijn beschikbaar.

Ga hem eerst een paar duizend kilometer inrijden en laat hem daarna op LPG zetten.

Weet dat de garantie vervalt, maar met 40.000 kilometer per jaar is LPG de enige reële optie.

Zal wel laten weten hoe dit verder verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier op het forum en het zal voor jou oud nieuws zijn maar je hebt een verstandige vrouw die besloten heeft om een nieuwe wagen te nemen.

En de keuze van Skoda kwam ook van haar ?? :D

wel in de downloads hier kun je in iedergeval de manual van je toekomstige Skoda vinden, kun je alvast alles doornemen waar alles straks in de wagen zit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

:welcomeani:

Welkom, mooie auto besteld! Maar waarom geen diesel overwogen, met 40.000km/jaar? De 1.6TDI is ook een fijne motor!

Ik moet het zelf betalen met een bijdrage van mijn baas en kwam tot de conclusie dat LPG interessanter was. En toen het tussen de 1.2 en 1.4 moest gaan wou ik ook wel voor het downsizen gaan. Ik rij redelijk wat snelweg kilometers, maar niet in de linkerbaan dus moet met 1.2 ook zuinig zijn te rijden. :winner_third_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom met je goede keuze (van je vrouw en dus je nieuwe auto als ik het goed begrijp :dopey_h4h: )!

Dan heeft het misschien toch zo zijn voordelen dat je bovenop de auto voor je gereden bent, anders was je hier niet aan lager wal geraakt :drive1: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe