Ga naar inhoud

Gianni stelt zich voor


Gianni
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mede skoda liefhebbers

Ik heb me op dit forum aangemeld omdat het zeer interessant is om dingen bij te leren en over de techniek.

Ook als je een probleem hebt kan ik er hier mee terecht.

Natuurlijk kom ik hier niet alleen voor mijn vragen te stellen maar ook om naar andere mensen hun verhaal te luisteren en ook proberen om dingen op te lossen of tips te geven ( voor zo ver ik dat kan 8-) ).

Wij hebben hier thuis een Skoda Superb van 2007 1.9TDI met 115 pk

Full option en word elke dag zeer goed gebruikt. ( 120 km autostrade)

Eigelijk wel jammer dat deze zo snel 'slijt'

gekocht toen hij 1 jaar was met 19 000 km.. Hij is nu ondertussen iets meer dan 4 jaar oud en heeft er nu al 166 000 km opzitten ! :notworthy:

Comfort en rijprestaties zijn super ! zeer snel en zeer zuinig.

Alleen al die snufjes kunnen soms nog al een gevoelig zijn jammer genoeg :(

Hopelijk heb ik me een beetje goed voorgesteld hier :)

En we zien ons verder op het forum he!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom hier! Superb-1 rijders zijn er nog niet zoveel, dus je input wordt zeer gewaardeerd!

dank u !

Ja de Superb zie je niet zo vaak.. zeker de versies van 2007 niet zoals deze.

De nieuwe superb kom ik vaker tegen maar vind hem eigelijk niet zo geslaagd :huh: De Superb combi vind ik dan weer wel Super(B) !

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom, Gianni!

Bedankt !

Welkom Gianni! Gianni=Jan dus ben je italiaans? Italiaanse belg of belgische italiaan?

Mijn vader is Italiaan dus ik een half italiaan :)

Maar ik voel me een ras echte Belg, kan ook geen Italiaans ( waar ik wel spijt van heb ) en ben nog niet in Italië geweest maar ooit komt dat nog wel ! :P

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet in Italie geweest?? Ga maar eens mee met mij, wij gaan elk jaar! En we spreken het ook nog redelijk! Heerlijk land is het.

Ja en het eten is gewoon subliem ! heb het geluk dat mijn moeder zo goed italiaans kan koken :P

Een reisje naar Italie komt er sowieso nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe