Ga naar inhoud

HeMi24 stelt zich voor


HeMi24
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

omdat het er niet echt vrolijker op is geworden op het punt-NL-forum, volg ook ik de grote beweging!

Even een kort voorstelrondje van mijn kant:

Henk, M, geboren 25-02-1979, woonachtig in Musselkanaal, ondertussen een paar jaar getrouwd en vader van een dochter van 2 en samen met m'n vrouw in blijde verwachting van een 2e (uitgerekend eind juli '11).

Beroep: projectcoördinator in de aanleg van ondergrondse infra (voornamelijk gasleidingen) en daarvoor veel onderweg in het gebied boven de A1 maar zo nu en dan ook daaronder...

Auto: O2 Combi 1.6 TDI Elegance Businessline in de kleur Storm Blue metallic met als extra's: MDI, sunset en 17" Pallas (sinds 28-08-2009, lease).

Vorige auto's (o.a.):

- O2 Combi 1.9 TDI Elegance Storm Blue, sunset, multistuur, navi Cruise (07-05-2007, lease);

- Peugeot 206 sw 2.0 HDi XS, Bleu de Chine metallic. (28-10-2003, eigen);

Voor nieuwsgierige mensen die meer willen weten: vraag maar raak!

aangepast door Wasmachineman
WMM: 2099 veranderd in 2009
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Henk!

Het wordt nog echt druk hier zoals Wasmachineman al voorspelde :)

Mooie Skoda heb je hoor, zag hem vanavond staan toen je de kabel kwam halen. En merkte al direct op dat coming home aan staat, grappig. Eerste gedachte was, staat de auto nou nog aan of wat? Volgende keer houden we even een babbel hoor (Meet en Greet wellicht) en bespreken we onze VCDS avonturen ;)

De kabel beviel kreeg ik via de PM door; eerst instelling Needle Sweep/Staging, dat vind ik zelf ook een mooie aanpassing. Doet me steeds weer denken aan top gear waarbij de Porche's en Lamborghini's aan het testen waren die ook een sweep deden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Emmen? Ik zit nog een eindje verderop: Eemshaven...

Vrijdag ben ik de hele dag in Beverwijk, misschien is dat een betere optie om iets af te spreken? Kan ik het resultaat van de ingebouwde navilock ook eens bewonderen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eemshaven moet ik binnenkort naar toe. Rijd jij over de afsluitdijk naar Beverwijk? Dan zie ik wel mogelijkheden om even op te rijden naar jou? Monument afsluitdijk kan ook of bij Zurich?

Ik bel wel morgenmiddag als hij erin zit want heel misschien is dat ding niet op voorraad? Dan kunnen we daarna wel concreet afspreken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast proficiat met de zwangerschap en veel succes met de bevalling straks! :) (ook weer eens wat anders dan "wat een leuke auto!"). Maar, wat een leuke auto! De eerste Storm Blue (weliswaar Octavia) die ik hier tegenkom. Dankjewel voor dat album, ben na het zien hiervan alweer blij dat ik gekozen heb voor deze kleur voor onze Fabia Combi Greenline :) We moeten er waarschijnlijk toch véle jaren in gaan rijden ... dus... dan mag de kleur niet meteen gaan irriteren ;-)

Overigens zat ik net één week op dat forum dat je noemt, stelde gewoon een vraag waarvan ik dàcht dat die nuttig was, en BAM op slot gegooid. Hier is het echt héél anders qua begroeten van nieuwkomers, heb ik gemerkt, thx to @PC-fre@k :-)

aangepast door Iet
Link naar reactie
Delen op andere sites

He Henk, hoe doen we dat met de beschuit met muisjes in juli.....iedereen met de skoda langs komen?

Sjiek man, de 2e is net zo leuk als de eerste, alleen wat makkelijker, je kent de inmiddels de do's and dont's.

Je snapt wat ik bedoel zie ik met je tweede O2 doe je het al.

en....warm welkom uiteraard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk heeft jammer genoeg geen leder binnen in de auto. Ik wel gelukkig en met 2 kinderen is dat inderdaad een zegen hoor. Doekje erover en klaar!

Daarnaast zit en ruikt het lekker. Maar je schuift wel iets heen en weer soms.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor het postitieve medeleven!!!

Als het zover is, zijn jullie natuurlijk van harte welkom om de kleine te komen bewonderen en de straat vol te zetten met Skoda's..! Ik houdt jullie op de hoogte!

Eerst maar de kinderkamer op orde brengen, namen verzinnen, geboortekaartjes uitzoeken, etc... :)

Tot dusverre bevalt de stoffen bekleding nog prima; leer staat natuurlijk sjieker, maar als ik mocht kiezen zou het toch leer met alcantara worden denk ik (net iets dynamischer)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe