Ga naar inhoud

UPC Mediabox probleem


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ze hebben me wel gevraagd wat voor een type kast ik heb, dus SD of HD of HD+opnemen, maar niet of tie in m'n meubel past. Shame on UPC :lol:

Ik zit toch al serieus te overwegen om over te stappen op glasvezel, dan komt er weer een ander kastje. 8-)

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm afgelopen weekend eens zitten vergelijken tussen glasvezel en UPC en het is allemaal lood om oud ijzer. Financieel is UPC 2 euro per maand duurder. Functioneel krijgen we daarvoor iets meer zenders (bijvoorbeeld history channel waar best goede programma's op komen) en bellen in Europa voor 10ct. Aangezien m'n zwager in Duitsland woont drukt dat toch enigzins de rekening..

De plus van glasvezel is meer bandbreedte (30 Mb up en down, vs 25 down en 1,5 up). Daarnaast kun je makkelijker digitaal kijken op meer dan 1 toestel.

M'n mening ten aanzien van het UPC kastje moet ik ook nog wat bijstellen. De Cisco variant die ik nu heb stuurt wel digitaal geluid door via de HDMI kabel terwijl de Philips variant dat niet doet (daar moest ik de audio via een separate digitale coax naar de receiver sturen). Het leek niet te werken, maar dat kwam dus door de instellingen van de receiver. Ook lijkt de opneem functionaliteit beter te werken dan bij de Philips. De keerzijde (blijkbaar niets voor niets) is dat de Cisco bromt. Daar moet ik nog wat op gaan verzinnen. De Philips doet dat weer een stuk minder.

Bottomline: het werkt allemaal weer en overstappen lijkt voor alsnog niet echt zinvol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe