Ga naar inhoud

Benno stelt zich voor


Benno
 Delen

Aanbevolen berichten

Benno stelt zich voor’

Ik ben van BJ 1945, verloofd, heb 3 kinderen en 2 kinderen van mijn verloofde en samen heel veel kleinkinderen. Ik woon in Appingedam. Heb heel lang bij een energiebedrijf gewerkt als tekenaar en inmiddels met pensioen.

De Yeti is mijn eerste Skoda, rij nu Ford Fusion, wel met automaat. Daarvoor Hyunda Atos, 3x Mazda 323, Opel Corsa, Renault 4F6 en Citroen 2CV.

Vandaag bericht van de dealer, de Yeti Tour 12 TSI DSG Platin Grey, is binnen, we kunnen hem volgende week donderdag halen. Bij de bestelling op 22 september was de levering week 49, is nu week 47 dus 2 weken eerder.

Morgen maar even bij de dealer kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Benno, nog een paar dagen en dan kan je heerlijk genieten van je nieuwe auto.

Wat ik zo hoor van de andere DSG rijders hier op het forum........dat rijdt geweldig en uit ervaring, de 1.2TSI zal je positief verbazen.

We zien graag je bijdrage op het forum verschijnen.

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Benno, tsja een Yeti .......... elke dag stap je met plezier je bed uit om er mee op pad te kunnen !

En ondanks dat ik me rot schakel met die 6 versnellingen, lach ik een ieder op de weg lekker uit.

Want als je een wagen moet benoemen als wagen op maat.......... wel dan is dat zonder meer de Yeti.

En laat eens wat foto's zien van de binnen en buitenzijde !

En wil je wat dingen extra monteren binnen of buiten, wel kijk dan hier maar eens op het forum rond bij gallery of in de topics

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon niet wachten tot donderdag, dus vanmiddag even bij de dealer langs geweest en er even ingezeten, ziet erg mooi en leuk uit.

De aflevering van de middag naar de ochtend verplaatst. Dinsdag komt het kenteken.

Hier dus de eerste foto's

post-478-0-64923800-1321647377_thumb.jpg

post-478-0-21742700-1321647426_thumb.jpg

post-478-0-02435500-1321647477_thumb.jpg

post-478-0-33259000-1321647517_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt een lange zaterdag

Dat wordt een lange zondag

Die maandag wordt kwa duur wel 2 dagen lang

En om 0.00 uur is het dinsdag , maar die ogen zijn nog steeds open en kunnen de slaap niet vatten tot eind van de ochtend !

Ohhwww wat is het leven soms kei en keihard !

Maar je kunt en mag er trots op zijn , en ervan genieten ?? echt wel vanaf de eerste minuut dat je de handtekening hebt gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Benno,

ik ben benieuwd hoe jij de 1.2 TSI motor gaat ervaren. Zelf rij ik "al een maand" met deze motor rond en ik blijf me verbazen.

Veel plezier straks met je nieuwe aanwinst en ik hoop dat je straks net als ik van de ene in de andere verbazing zal vallen.

Een zeer tevreden Octavia rijder.

Simon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe