Ga naar inhoud

Prijzen Skoda's naar beneden


MINX
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, wou jullie dit nieuws niet ontnemen.

Sprak vanmorgen de leasemaatschappij en die kon mij vertellen dat de prijzen van de Skoda's per 01-01-2012 naar beneden gaan.

Voor mijn Skoda Octavia Combi 1.2 Ambition Businessline scheelt dat €170,- (Toch weer een keer uit eten met de vrouw!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wou jullie dit nieuws niet ontnemen.

Sprak vanmorgen de leasemaatschappij en die kon mij vertellen dat de prijzen van de Skoda's per 01-01-2012 naar beneden gaan.

Voor mijn Skoda Octavia Combi 1.2 Ambition Businessline scheelt dat €170,- (Toch weer een keer uit eten met de vrouw!).

Ik denk dat de Skoda Octavia Combi 1.2 TSI een van de weinige Skoda modellen is, die goedkoper wordt. Alleen bij een A-label gaan de prijzen naar beneden, die vind je alleen bij de Octavia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de Skoda Octavia Combi 1.2 TSI een van de weinige Skoda modellen is, die goedkoper wordt. Alleen bij een A-label gaan de prijzen naar beneden, die vind je alleen bij de Octavia.

Sorry jongens! Deze info wist ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

de mijne wordt gewoon 25 euro duurder.

http://www.nieuweautoprijzen.nl/Default.aspx

Klopt niet, hij blijft gelijk. Skoda/Dealer maakt wel meer winst volgens mij, want z'n CO2-heffing gaat naar beneden van 1908 naar 1555.

hmmmmm... Is dat soms de reden dat hij er pas in januari is, en daardoor pas in 2012 op kenteken wordt gezet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De Yeti 1.4 TSI kost mij 700 euro meer aan CO2-taks.

Verder is die CO2-taks ook en manier om de boel te belazeren, want feitelijk zouden diesels dan goedkoper moeten worden. Dat klopt ook, maar er wordt dan een extra dieseltaks over berekend, zodat de prijs in totaal minimaal 2000 euro hoger uitkomt. BPM-roof gaat onder andere voorwendselen gewoon door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Gerardus jij hebt ze ook door..

Alleen het ergste van het verhaal is dat die witte boorden daar in DH het glashard ontkennen

Maar owé als jij tegen hun glashard liegt ......................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar uit Ed, voordat je het weet staan de boys van de Surinameweg 4 in Haarlem voor je deur. Is niet zo ver bij je vandaan. Vraag maar aan Emiel Ratelband en Guus Hiddink hoe dat voelt;) (voor het geval je het niet kunt vinden in het telefoonboek: de FIOD, kijk maar uit dat ze jou niet vinden B) ).

Wat het thema betreft: fiscaal is het inderdaad niet consequent. Je hebt de truc met de BPM maar ook met de accijns.

Het is op zich nog steeds verbazingwekkend dat er nog steeds iets van 30 cent verschil in de accijns zit tussen diesel en benzine. Het verschil wordt kunstmatig in stand gehouden om de transportsector te pleasen. De EU wil daar wel wat aan doen (accijns naar rato de energiewaarde), maar de lobbyisten zijn weer met ADHD aan de slag met hun favoriete "simpele" politici (Charly A. bijvoorbeeld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe