Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. enne voor wegrijden ff kijken of je olie temp meter nog aanwezig is ! Ze zullen maar een update doen tijdens raam verwisselen !
  2. Ik sta versteld dat het inderdaad in hollands is. En mij benieuwen als ik naar garage ga voor servicebeurt of ik dan een update krijg en dat ik dan ook de keuze naar NL heb ! maar je regensensor zit erop hoor en is ook geactiveerd, anders had je de keuze van rainclosing niet gehad ! Alleen jij kan het dus in maxidot instellen al optie, en dat is dus bij mijn Yeti ( en van meerdere ) niet het geval Maar genietse van je wagen en we horen graag over een tijdje je ervaring , al zouden we hem hier al zo kunnen neer zetten !
  3. WHOEHOE je morgen wel voorzichtig op die ring van Antwerpen anders is het boemboem en heb je weer wachttijden
  4. EdK

    Humor

    jammer
  5. maakt bij hobbel niet uit, die rijdt net zo makkelijk de hele rit achteruit Maar ja hij heeft natuurlijk een spoiler
  6. EdK

    Humor

    Menno ik zie het zo voor me dat tafereel ! Enne hoe is je parachute spring droom vannacht geweest ?
  7. EdK

    Humor

    Ik vond die van man ruikt cake eerlijk gezegd zelf meesterlijk
  8. Leuke naam is dat Frank ! Val je haast in swijm als je die naam hoort
  9. Maar in nederlands alles ? Of alleen je navigatie gegevens vanuit je Admundson ? Als eerste is dan wordt ik wel erg nieuwsgierig !
  10. EdK

    Humor

    Vakantie in Engeland: Mevrouw Punt was niet te spreken over haar vakantie in Engeland... ...Ze noemden haar steeds Miss Punt. ========================================================================= Man ruikt cake: Een man van 85 ligt beneden in de kamer op z'n bed. Hij is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven. Op een geven moment wordt hij wakker en ruikt een heerlijke geur vanuit de keuken. Zelfgebakken cake! Hij roept een paar keer naar z'n vrouw, maar die hoort hem niet. Uiteindelijk krijgt hij zo'n trek in een plak cake dat hij besluit om toch maar zelf naar de keuken te gaan. Met veel moeite weet hij al kruipend de keuken te bereiken. Met z'n laatste krachten probeert hij een plak cake van het aanrecht te pakken, maar op dat moment krijgt hij een gigantische klap op z'n hoofd... "Afblijven!" zegt z'n vrouw. "Die is voor NA de begrafenis." =============================================================================== Waar ben je nu?: Mijn vrouw belde laatst behoorlijk kwaad naar mijn gsm: "Awel ... waar zitte gij nu?!?!" Ik antwoorde: "Awel schatteke, herinnerde u nog dat juwelierswinkeltje waar je lang geleden die diamanten halsketting zag, er onmiddellijk verliefd op werd en ik dat graag voor je wou kopen maar er toen simpelweg het geld nog niet voor had en ik zei: "Schat, ooit gaat dat van jou zijn!" Mijn vrouw een beetje giechelend en lichtjes blozend antwoordde zacht: "Ja, dat weet ik nog lieveling." Ikke: "Awel, ik zit in 't café vlak ernaast!" ====================================================================================== Een gesprek tussen vijf chirurgen: De eerste chirurg, van Gent, zegt: "Ik heb het liefste boekhouders op mijn tafel, want als je die opent, vind je alle organen genummerd, en dat is vreselijk gemakkelijk." De tweede, van Hasselt, antwoordt: "Ja, maar je moet eens elektriciteitsmannen op je tafel leggen, alles in hun lichaam is geordend volgens de kleurcode." De derde, van Nieuwpoort, repliceert: "Nee, de bibliothecarissen zijn het beste om te opereren, alles in hun lichaam ligt op alfabetische volgorde." De vierde, van Halle, zegt hierop: "Weten jullie, ik heb het liefste de constructiebouwers, die mannen hebben er begrip voor als je reserveonderdelen over hebt." De vijfde, een Antwerpenaar, zegt uiteindelijk: "Ge zijt allemaal goe mis. De politiekers zijn 't gemakkelijkste. Geen ruggengraat, geen hart, geen ballen, geen hersenen, en ge kunt hun gat met hunne kop verwisselen!!" ============================================================================= Hersencel in mannenhoofd: Een hersencel komt aan in het hoofd van een man. De cel roept: "Hallo, is hier iemand? Hallooooooo!" Na een paar uur tevergeefs roepen valt de hersencel uitgeput in slaap. Wat later wordt hij gewekt door een andere hersencel die vraagt: "Wat doe jij hier? De rest van ons zit beneden." ================================================================================
  11. jeje weet wat ik bedoel
  12. Ja hallo , wie vergeet vriendje Fred nou !!?? Neuhhh , tot mijn dood zal hij mij volgen in positieve zin ! En één ding hoop ik niet, dat die chirurg niet zijn humor heeft weggesneden !
  13. Hooooooooo, maxidot in de nederlandse taal ???? Gaat Skoda op modern ? Bedoel je per ongeluk niet gewoon engels ? En ja dat is dus lekker 2 weken eerder genieten van een wagen waar we allen ( yeti rijders ) het rijgenot van eren ! En mbt inrijden, stond ook ergens in die manual, maar komt er op neer dat je gewoon rustig moet rijden variëren in snelheid en niet te hoog in de toeren jagen. En is je regensensor ook geactiveerd ? en dus auto wissen en rainclosing op je elektrische ramen .
  14. Wat is in hemelsnaam een zweedse meiboom ? Is dat anders dan een hollandse meiboom ?
  15. Grapjas elke week omdraaien !! Staan in een schuur in een hoek met een hoes erover en met een zooi andere nuttige troep er omheen Dus dan moet ik elke week eerst die nuttige troep opruimen en dan me banden draaien en dan weer die nuttige troep terug leggen waar het stond !? Neuhhh, da ga t nie worden !! Ps: nuttige troep is troep die niet weggegooid MAG worden !!
  16. ach zo'n boom is bij conrad nog geen 15 eurie Enne niet met die handige wieltjes nemen Ken je toch niet mee rijden over de straat
  17. Beste is om de banden vrij te laten hangen Als je ze stapelt heeft de onderste band wel het gewicht van de andere 3 op de wangen en dat is voor een weekje misschien niet zo erg maar voor de enkele maanden is dit minder en kan er zicht of onzichtbare vervorming optreden Zo is het mij door mijn lokale bandenboertje uitgelegd
  18. Hij komt in een gespreid bedje terug, lakens worden gewassen door Frank en monno schud dagelijks de lakens op !
  19. Ohhh Bakkertje dus je bent een klever ? Je weet dat dat heel dure bekeuringen zijn en nog duurder worden !?
  20. Nee Kees ik ben van slag maar dat heeft andere redenen ! Maar me BC geeft het echt aan, en ik rij netjes op GPS snelheden , dus niet op teller
  21. Wel Kees dat lijken is gewoon echt zo hoor. Twee weken terug toen de temperatuur naar beneden ging zag ik op de zomerband me verbruik ook omhoog schieten, en na men winterbanden gemonteerd te hebben zie ik me verbruik positief verbeter tov de zomerbanden. En mijn verbruik is nu zelfs gunstiger dan dat ik in zomer op de zomerbanden rij ! Kan het niet echt rijmen met elkaar maar het is wel zo, dus nu verder kijken of het ook zichtbaar in spiritmotor gaat worden.
  22. Maar je kunt lullen wat je verder wil, JE HEBT EEN ANTWOORD gekregen van ze ! :lol:
  23. Dan ook voor jou :notworthy:
  24. De grond inboren ? Ik bekijk het vanuit mijn ervaringen ( de praktijk ) En dan zie ik iets technisch leuks maar wat verkocht word aan bedrijfs gebouwen maar particulieren appartementen en flats zie ik het niet gauw toegepast worden. En die prijzen van normale beltablo's met camera ( hufterproof ) vallen ook best mee ! En tsja het verhaaltje van de leverancier.................. hoe noemde je dat ook weer ?? glajapos taal etc etc Maar oké kan ik ook zonder problemen projecteren op gevel die pal op zuiden staat ? of moet ik dan een portaal maken waar de zon niet kan komen ? Nee erik leuk stuk techniek maar zie het niet als een verkoop topper op de markt verschijnen ! Hoe hufter proof het misschien mag wezen
  25. En wat als ik in de beamerstraal sta ? Geen beeld ? Wel zie dit niet toegepast worden in flats Misschien in appartementen complexen met hoge huur en koopprijzen Of kantoren voor rest ? leuk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe