Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Wel Menno dat schilderij van je SMM boven je bed verveelt toch ook wel eens Kun je beter een foto van je nieuwe liefde boven je bed hangen ! Maar Pim mogen we het resultaat van witte yeti eerst zien ?
  2. Pas op hiermee WimV Een boel artikelen zijn prijzen inclusief de montage ! Dus als je die wisserbladen zelf doet krijg je waarschijnlijk nog korting ! En dat laatste vind ik altijd nog fijner klinken
  3. Ohhh wat heb ik het toch lekker makkelijk met me ouwerwetse Nr 4 koffie ! En sterk zetten en op sterkte brengen met heet water of warme melk.......... net wat de gast wil. En he geld wat ik daar dan weer mee bespaar ken ik koffie voor de yeti van kopen (Nr95)
  4. ligt er wel aan welke dealer je ze dan haalt
  5. Tsja Marco daar zeg je het al ......... 6 uur in de ochtend en Skoody Boo ......... en dan nog zondags ............. tsja dat is ON skoody Boo gedrag ! Dan krijgt die arme jonge nog niet eens één oog open, laat staan beide ogen en de rest van het lichaam !! :D voor de zekerheid
  6. Tsja menno heeft een ruitenwisser van de blokker en rijdt met raam open en wist met de hand ! Kosten € 1,25 en ze mouw van zijn linkerarm wordt ook nog gratis gewassen
  7. http://www.navigatie...forum/index.php Op deze site al eens gekeken of er wat over staat ?? Maar ik weet niet zo wat de prijs is van deze phonocar maar heb je al eens aan een Zenec gedacht ? Is ook relatief goed geprijst en wordt ook veel gekocht door mensen, en denk dan ook dat je daar redelijk wat ervaringen op internet van kunt terug vinden !
  8. Duitse topics lezen op een engelse site ? Wel als ik me motorklep open zet bij den Yeti dan kan ik achterlangs de fans zien zitten met de radiator maar voorlangs ken ik niets zien van de radiator of ik moet door de spijlen kijken van de voorgril ! Maar zoals ik al zei, de kans op beschadigen is zo gering dat het op lekkage uitloopt dat ik het wel gebakken vind Niet om lullig te zijn hoor Erik, maar denk eerder dat een mistlamp voor vlugger stuk is ! Tsja dat mag wel in de krant ! Nu nog eens met mekaar worden dat je een CC nodig hebt !
  9. Leuk allemaal zo'n rooster, maar wat wordt in eerste instantie geraakt door zo'n steentje ? Juist het lamel, en de lamel functie is er alleen maar om de warmte van het koelwater af te voeren. De lamellen zitten gekoppeld aan de pijpjes die het uiteindelijke koelwater bevatten. En wat is dus de kans dat een steentje het lamel raakt en dan zo hart doorslaat dat het het pijpje erachter raakt ? Wel mijn inziens is die kans heel erg klein dus vind het wel mooi zo Want als ik alleen al kijk hoeveel demontagewerk ik heb om het gaas aan de achterkant te monteren ............... zoveel tijd heb ik niet hoor !
  10. Nu weet ik toevallig iemand die een spiegeltje over heeft !
  11. tsja tis behelpen
  12. dan is zijn brandstof op Menno
  13. Mijn gemoedrust doet hierin niet ter zaken ! :D
  14. Ja die wachten we met smart af !
  15. Maw je bent een kluns ? Wel dan zou ik er al in het geheel niet aan beginnen
  16. Gaat ook met een bakfiets en een regenjas en kunnen de koters ook nog in de bak erbij ! en milieu vriendelijker ook nog , geen BPM geen Wegenbelasting etc etc Kun je 2 keer op vakantie van wat je bespaard
  17. hehe eindelijk ook iemand anders die niets maakt van dat duits is toch die taal die we ruim 60 jaar terug ook niet wilde hebben ??
  18. luxe wagens met campingstoel erin die je rug sloopt
  19. Philips is een afkorting die al genoeg zegt voor Sodela Productie Hopeloos Iedere Lamp Is Praktisch Stuk
  20. Volgens mij heeft hij nu ook een dakspoiler !!??
  21. Ja dan heeft hij misschien wel minder zware schoenen aan, of er is wat mis tussen de oren zoals hij vaak oppert !? Maar kan uiteindelijk ook aan de update liggen ! Maar wacht met smart op een tussen eind conclusie bij de 750 berichten !
  22. Wel ik denk dat ik dat nog wel trek Marco !! :D Wat gaan ze er weer heerlijk serieus op in he !!
  23. En weer heb je het fout Sodela ! Ik val onder de streek Waterland en niet west Friesland Dat is de streek waar WMM alias frankie SMM woont !
  24. Volgens mij kan het topic gesloten worden bij 750 berichten !? Dan zijn jullie er eindelijk uit ! Moet er alleen nog wel een eind conclusie door iemand worden geschreven
  25. Ja !! Als ik die A dijk over ga dan praten ze meteen al een heel andere taal die ik wel versta maar niet begrijp Maar de brandstof prijzen zijn er hetzelfde als hier dus heeft geen zin om er naar toe te rijden en de taal te leren om het pomp nummer te kunnen zeggen die ik heb gebruikt !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe