Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 03/12/22 in alle zones

  1. Hallo, Ik zit ook op skodaforum.nl Ik lees hier ook dat er problemen zijn met levering van Skoda Octavia. Ik heb van de dealer vernomen dat de levering zeker 1 jaar zal duren ( besteld Januari 22). Ik heb mail naar Skoda gestuurd met de vraag over info van levering. Zie reactie Geachte heer ..... Wij hebben uw bericht ontvangen en danken u hiervoor. Wij begrijpen het ongemak dat gepaard gaat met de vertraging van de geplande leveringstermijn van uw SKODA OCTAVIA We kunnen u verzekeren dat wij elke dag ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de fabriek de door ons bestelde voertuigen zo snel mogelijk levert, zodoende dat uw officiële concessie uw voertuig zo snel mogelijk aan u kan leveren. We willen u alvast informeren dat er op dit ogenblik een aantal problemen zijn die de leveringen van de meeste fabrikanten wereldwijd beïnvloeden (COVID en fabriekssluitingen, problemen met de levering van onderdelen en halfgeleiders in het bijzonder). Wij blijven al het mogelijke doen om de leveringen te bespoedigen. Wij hebben nog geen informatie over de productie- en leveringsdata van uw voertuig Wij voorzien geen commerciële gestes noch vervangwagens tot de levering van het voertuig. Uw officiële SKODA garage zal u verder op de hoogte houden met betrekking tot de datum van de levering van uw voertuig wanneer zij deze informatie ter beschikking hebben. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen dat wij op uw begrip kunnen rekenen. Met vriendelijke groeten, Customer Care Advisor Tel: +32 2 754 02 73 customercare@skoda.be D'Ieteren Automotive SA/NV Leuvensesteenweg 639 3071 Kortenberg
    1 punt
  2. Ach in de beroepstak waar ik me in bezig hou hebben we nu ook al langere tijd problemen met levertijden. Normaal gebruiken wij voornamelijk ABB spullen, maar zijn met bepaalde artikelen overgestapt naar andere merken. En ook wij kunnen met geen enkele benadering zeggen wanneer bepaalde onderdelen worden geleverd. En kunnen dus ook niet tegen een klant zeggen van die data komen wij eindelijk de spullen plaatsen. En ja zeer vervelend, voor onze klant maar ook voor ons zelf. Want er valt in bepaalde gevallen dus geen planning te maken , en de planning die er al was die word continu aangepast... En af en toe komt er onverwachts een partij met onderdelen weer binnen, maar dat is dan ook vaak niet eens de volledige bestelling die is geplaatst.. Maw het is continu schipperen in de werkplaats de planning en voor ons al buitenmonteurs. EN zo is het in vele bedrijfstakken het geval op dit moment.... en dus om terug te komen op levering van je dealer. Die weet er denk ik ook geen touw aan vast te knopen, en wacht wel tot hij is afgeleverd en gaat dan communiceren met zijn klant...
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe