Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 02/21/20 in Berichten

  1. Laatst stormde het nogal, waardoor er ondermeer vliegtuigjes van de andere kant van de oceaan anderhalf uur sneller waren. Ik reed tegen dat stormpje in. Toen was het ook 1 op 12. En dat was dan nog volgens de immer te optimistische verbruiksmeter die in het ding zelf ingebouwd zit. Het moet dus nog beroerder geweest zijn. Op dat soort momenten is er niets eco meer aan een 1.2 tsi. Het is alleen maar zuining als hij zich verveelt. Een groter blok is vooral in het nadeel met korte ritjes omdat die er langer over doet om op temperatuur te komen. Met langere ritten heb je daar minder last van. Maar je hebt een mooi autootje met 270 paardjes. Geen neigingen om naar de oostgrens te verhuizen? Zevenaar ofzo? 😉
    1 punt
  2. O jee, daar heb je het al . 😉 Ik wil het van mij eigenlijk helemaal niet weten sinds ik Flistmeister gebruik. 😉 Het kon best eens niet heel veel beter zijn dan jouw getalletje.
    1 punt
  3. Ja dat klopt en daarom is hij ook relatief zuinig voor een auto met zoveel vermogen. De andere cycle spreek je eigenlijk alleen aan wanneer je flink wil of moet versnellen en zo vaak is dat niet het geval (bij mij dan). Zelfs bij gewoon cruisen met 135 km/u wordt er maar heel weinig gevergd. Nee, geen cilinder uitschakeling. Sommige jongelui op het Polo forum met dezelfde auto, hebben een fors hoger verbruik. Maar die hebben dan ook een al dan niet spreekwoordelijk petje 😉 Sorry @Dickler ; realiseer me ineens dat we je topic een beetje kapen
    1 punt
  4. Nou, dat laatste kan best meevallen hoor. Zo heb ik nu wel zo'n 270 paarden, maar kan met de Polo prima heel relaxed 80 of 100 rijden. geen moment het idee dat er dan een enorm geweld beteugeld moet worden. Het volle vermogen is er wel meteen als je het vraagt. Heeft (ook) te maken met de Budak cycle motor. Afhankelijk van wat je wil, is er een ander nokkenas profiel actief. Ik vind het ideaal. Daarom is zo'n auto dan ook best zuinig bij normaal gebruik. En los van de pk's, vind ik ook het rijcomfort gebaat bij meer koppel.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe