Wel dat laat ik 5-2 dan wel ff doen, want had nu de Seat medewerker achter de balie omdat de skoda medewerker vrij had.
En toen ik begon over het comfort knipperen van 3 naar 4 keer omzetten, stond hij me aan te kijken en wist echt niet waar ik het over had.
Hoor nu 5 feb als ik de fab inlever of het mogelijk is......, eigenlijk weet ik het antwoord al een beetje...
Maar de arrogantie van Heron zal wel gaan verdwijnen nu , Heron blijkt overgenomen te zijn door Broekhuis die ook al de filialen van Lelytown en Almere in bezit heeft.
Nu vind ik het in me woonplaats nog wel meevallen maar zakelijk heb ik met Koog a/d Zaan te maken...en ik heb vanaf begin al problemen met die gasten daar
Als je telefonisch een afspraak wil maken dan kun je beter Maxima proberen te bellen, want die heb je eerder aan de lijn dan die gasten daar.
Dus tsja was t zo zat dat ik me werkgever maar gezegd heb, als je wil dat die caddy onderhoud wil hebben dan zal jij de afspraak maar moeten maken want ik ben ermee gestopt ! En ik ga zeker niet naar het filiaal zelf toe want ik ben bang dat ik die gast over de toonbank trek....
Vanaf toen hoorde ik me collega telkens erover mopperen....
Laatste 3/4 jaar viel het wel weer mee toen de baliemedewerker van Heron uit me woonplaats overgeplaatst werd naar koog a/d Zaan en ik zijn 06 nummer had !
Dus ik hoop nu dat Broekhuis dat hele call center en afdeling afspraken eens gaat aanpakken !
Want één ding weet ik zeker, het heeft ze al enkele klanten gekost !