Ga naar inhoud

BigFoot stelt zich voor


BigFoot
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben Rene, 48 Jaar en woon ergens tussen Delft en Hoek van Holland.

Ik werk als ICTer voor een van de grootste automatiseerder ter wereld.

Ik ben binnen kort (volgende week) in het bezit van een:

Donkerblauwe Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 6-handbak.

Omdat ik al enige tijd een automatiseerder in hart en nieren ben, ben ik uiteraard ook geinteresseerd in de VAG-COM.

Ik denk niet dat het lang duurt dat ik een kabeltje + software bij Ross-Tech ga bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo BigFoot, toch maar de stap genomen ook naar hier !

Wel in VCDS staat genoeg mbt de Yeti, maar pas op een nieuwere wagen wil nog wel eens inhouden dat instellingen net even anders zijn

dan hier soms staat.

Als we er achter komen met onze eigen wagen dan vermelden we dit , en hoop dat als je zover bent dat je dit ook doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edk > Nou het is niet een kwestie van overstappen. Ik kwam dit forum al googlend ook tegen. En ik herkende overigens jouw 'gezicht' :)

@Wachmachineman > Ik heb een landrover defender 78" gehad. Maar dan eentje uit 1972 met een opbouw uit 1980, echt een oud barrel. Nadat ik een maand of 8 eigenaar van de auto was, moest ik deze laten keuren. Toen bleek dat het chassis van krantepapier en dakteer aan elkaar hing. Nooit meer goed gekeurd gekregen. De auto heeft nog 2 jaar ongebruikt voor mijn deur gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom BigFoot, ik denk dat je straks in een heerlijke auto rond rijdt. Zoals je misschien al gezien hebt, zijn er op dit forum noal wat actieve leden met een Yeti. Ook een aantal mensen die met VCDS bezig zijn. Als je daar straks vragen over hebt, horen we dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eindelijk heb ik dan mijn Yeti voor de deur staan. Precies op tijd geleverd.

Ik ga deze week in dit draadje nog wat fotootjes neer zetten.

Heerlijk karretje.

Allereerst gefeliciteerd met de echte Skoda !!

En tsja voor ons Yeti rijders weten we dat het zelfs meer dan een herlijk karretje is !

En zou je de foto's in het Fotoalbum willen aanmaken en aub niet hier !

Dit noemen we het voorstel topic !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe