Ga naar inhoud

Fiscon of mobridge


JanW
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds twee dagen een octavi combi

Ik heb er alleen nog geen bluetooth systeem erin zitten.

Nu was ik er achter gekomen dat er twee sytemen zijn.

Mobridge

Fiscon

Wat zijn de technische verschillen en kwaliliteit

Hebben deze systemen de zelfde interface kwa looks en gebruik

Gr jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jan, zelf heb ik MoBridge een jaartje en bevalt goed. Op advies van mijn dealer omdat de af-fabriek versie vergeten was te bestellen door mij!

Prijs was rond de 500 euro, incl inbouw natuurlijk.

Qua looks zie je er niet veel van want het zit weggewerkt en ik zie alleen een microfoon boven de binnenspiegel zitten!

Kwaliteit is redelijk vind ik. Als ik gebeld wordt ga ik automatisch wat zachter rijden, rond de 90 km/uur, het liefst achter een vrachtwagen. Dan ben ik het beste te verstaan.

Ik bel zelf bijna nooit uit de auto omdat ik liever vanuit huis bel of bel vanuit kantoor.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

De mobridge is mij aangeboden voor 350 euro inclusief inbouw bij Skoda Center Utrecht (was wel bij de levering van een nieuwe lease auto). Bij de aflevering was er alsnog een originele ingebouwd omdat er schijnbaar veel problemen zouden zijn met de Mobridge (wellicht icm de Amundsen+, dat weet ik niet)

Als je het niet erg vind om een los schermpje te hebben en een losse microfoon, dan zou ik voor een Parrot gaan. Ben je voor zo'n 150 euro klaar en qua spraak zeker zo goed als de originele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmorgen,

Wordt toch zo'n inbouw. Parrot kastje vind ik niet mooi en het scherm te klein.

Ik was hem namekijke ook vergeten bij te bestellen. Ik had namelijk de mdi aansluiting besteld ik dacht dat dat een soort combinatie was.

Achter af heb ik die mdi helemaal niet nodig. Mijn sd slot is helemaal vrij voor muziek. Daar schijnt een kaart van 32GB in tekunnen. Dat hadden ze wel even kunnen zeggen scheelt 150 + 35 euro voor de kabel.

Nog iets

Ik vind het vreemd dat ik voor de navigatie 130 euro voor west europa moest betalen (de zaak dan) en ik er niets kwa softeware er heb bij gekregen. Het staat al in het systeem de software in admunsen+

Wat vinden jullie hier van.

Zal ik gewoon maar Pon even bellen.

Gr jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt Pon bellen maar daar krijg je toch een antwoord wat je niet hebben wil!

Ik hoefde (lees de leasemy) niets te betalen voor de software omdat dit als service werd gezien en inderdaad, ik kreeg er geen losse dvd of iets dergelijks bij! Ze hebben West Europa gewoon via een sd kaart geladen en daarna het sd kaartje weer in een of ander burolade gelegd!

Waarschijnlijk verdienen ze net nu iets meer als je die 130 euro betaalt. Marges zijn al kritiek op nieuwe wagens dus ze halen allerlei truken uit om toch nog wat extra's te verdienen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe