Ga naar inhoud

getrmoney stelt zich voor


getmoney
 Delen

Aanbevolen berichten

doe het wel goed met VCDS bij je vriend , anders heb je straks geen Skoda vriend meer !!

LOL

Eerst had ik alles IN orde gebracht.

Hij doet daarna een update naar 11.8

En nu werkt die programma niet meer.

Heb van alles geprobeerd. Alles wat op deze forum staat ook. Laptop wilt driver van de USB converter NIET installeren.

Misschien is de VAG firmware geupdate geweest ofzo, of heeft hij tijdens de update die eruit getrokken en alles nu naar de maan ... lol

wie weet ... :(

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak je gebruik van een orginele kabel of een nasi clone ?

indien laatste en je hebt de software geupdate tov de bijgeleverde dan kun je nu je prullenbak gaan vullen en dus een nieuwe bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak je gebruik van een orginele kabel of een nasi clone ?

indien laatste en je hebt de software geupdate tov de bijgeleverde dan kun je nu je prullenbak gaan vullen en dus een nieuwe bestellen

Jep, het zal wel een clone zijn geweest , denk ik, heeft 35 euro gekost ofzo in NL.

Dat dacht ik dus ook, aangezien ik af en toe een Opcom gebruik voor mijn Opel en daar mag je ook geen Updates doen als die een Clone is.

is er een Manier om dit te checken ?

Dat de Firmware veranderd is en dat deze nu officieel afgeschreven is of een WorkAround ?

Ik zal die wel even op een Win XP 86x (32 bit) installeren en als dat daar ook niet gaat, dan zal het wel de Firmware zijn e. He is scr*d

=> is dit dan een check ?

Sorry dat ik dit hier vraag. Dan ben ik van de pijn verlost ! xD haha

alvast many many Thx !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe