Ga naar inhoud

KVLM (Kees) stelt zich voor


Kvlm
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum. Ik was op zoek naar een handleiding van de radio in mijn Fabia, dus vandaar dat ik mij heb aangemeld.

Ik rij sinds deze maand (aug 2011) een Skoda Fabia Combi Greenline 1.4 TDI. Hiervoor reed ik een Audi A2 1.4 TDI. Ook erg leuk, maar met twee kindertjes is dit toch een beetje handiger!!! En nóg zuiniger dan de A2, geweldig dus!

Ik heb ook een vraag over mijn auto, dus ik ga gelijk eens testen hoe handig dit forum kan zijn!

Groeten,

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier op het fora !

En er vanuitgaande dat je je draai kunt vinden hier gaan we er ook van uit dat je je bijdrage ook hier geeft

Want met zijn allen maken we dit fora groter en niet een paar personen

Dan even op je fabia 1,4 TDI greenline

Heb eens even zitten neuzen op skoda.nl en kan deze uitvoering echt niet vinden

Dus of je maakt een fout, of de dealer heeft je bedonderd of ik ben echt aan een bril toe !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier op het fora !

En er vanuitgaande dat je je draai kunt vinden hier gaan we er ook van uit dat je je bijdrage ook hier geeft

Want met zijn allen maken we dit fora groter en niet een paar personen

Dan even op je fabia 1,4 TDI greenline

Heb eens even zitten neuzen op skoda.nl en kan deze uitvoering echt niet vinden

Dus of je maakt een fout, of de dealer heeft je bedonderd of ik ben echt aan een bril toe !

De dealer heeft me niet bedonderd hoor, en een bril heb ik al, dus daar zal het niet aan liggen :)

Vanaf 2010 is de Fabia Combi 1.2 TDI Greenline uitgekomen. Echter daarvóór had Skoda de eerste serie Fabia Combi Greenline uitgerust met 1.4 TDI

Die heb ik dus.

Hier een test van Autoweek van deze auto:

http://www.autoweek.nl/autotest/2013/skoda-fabia-combi-14-tdi-greenline

Hij bestaat dus écht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij sinds deze maand (aug 2011) een Skoda Fabia Combi Greenline 1.4 TDI.

Door deze regel was ik op verkeerde been gezet.

Naderhand zag ik in ander topic van je dat je een 2009 skoda had en ik was even door bovenstaand van nieuw uitgegaan !

En mbt die bril, daar bedoelde ik mezelf mee ! ( ontkennende fase hierin :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe