Ga naar inhoud

Inloggen gaat tegenwoordig op basis van je e-mailadres. Let dus even extra goed op wat je invult 🙂 

koelslangen waar nog te verkrijgen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb koelslangen van mijn auto waar ergens een lek inzit. De oem nummers zijn 6q0121156aj denk ik zo.

Kan deze niet meer bestellen wie weet raad of heeft er misschien?

Geplaatst:

Waar kun je die niet meer bestellen? Ik weet niet welke motorcode je hebt, anders kun je proberen of je via de motorcode (die is gelijk aan andere VAG-modellen met hetzelfde motorblok) wel kunt bestellen, en dan hopen dat de slanglengte klopt (radiateur kan bijvoorbeeld in een Polo of Ibiza anders zijn door andere plaatsing van de radiateur ten opzichte van de motor).

Andere optie is om de juiste diameter koelslang te bestellen bij een goede automaterialenzaak, deze op lengte te snijden en met verse universele slangenklemmen vast te zetten.

Geplaatst:

Zijn welk ik zo op internet zie alleen nog in Polen te krijgen. Of op de sloop. Maar op de sloop is lastig die gooien die slangen weg. 
Mijn chassis nr is TMBjD65J893088532

deze oem nummers dien ik te vervangen 

Nr 22: 6Q0121447BL en nr 23: 6Q0121156AJ

gr 

Geplaatst:

Als je alleen op de onderdeelnummers zoekt vindt je wel meer, en gewoon contact opnemen met een goede automaterialenzaak werkt vaak ook.

Wat voorbeelden van zoekresultaten op het onderdeelnummer voor nr. 22 (zal een nummer op een tekening zijn):

- ebay

- Cars 245 (Letland)

- VWshop (Duitsland)

- VW classic parts (Duitsland)

- PicClick (Duitsland)

Verder vind ik inderdaad diverse Oost-Europese sites, waaronder ook Tjechische, ik neem aan dat je zelf het andere onderdeel kunt zoeken op die sites als je dat wil.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe