Ga naar inhoud

maxx007at - Skoda Octavia Combi 1.0 TSI (2019)


maxx007at
 Delen

Aanbevolen berichten

  • maxx007at wijzigde de titel naar maxx007at - Skoda Octavia Combi 1.0 TSI (2019)

Kan zomaar Black Magic zijn ja, volgens mij kennen ze twee soorten zwart. Ziet er in ieder geval strak uit zo.

De interieurverlichting aanpassen, zeker in de kofferbak lijkt mij erg fijn ja! Heb het bij mijn Octavia niet gedaan, maar de Fabia daarvoor heb ik alles vervangen van voor naar achter. Wel met VCDS de DRL led strips contra laten knipperen met mn knipperlichten 😉 i.p.v. dimmen (weet alleen niet of dat nog kan bij jouw MY). Op een gegeven moment kon er veel niet meer via VCDS (heb de originele, maar niet meest recente). 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, PC-fre@k said:

Kan zomaar Black Magic zijn ja, volgens mij kennen ze twee soorten zwart. Ziet er in ieder geval strak uit zo.

De interieurverlichting aanpassen, zeker in de kofferbak lijkt mij erg fijn ja! Heb het bij mijn Octavia niet gedaan, maar de Fabia daarvoor heb ik alles vervangen van voor naar achter. Wel met VCDS de DRL led strips contra laten knipperen met mn knipperlichten 😉 i.p.v. dimmen (weet alleen niet of dat nog kan bij jouw MY). Op een gegeven moment kon er veel niet meer via VCDS (heb de originele, maar niet meest recente). 

Met mijn kabel kan ik dat inderdaad ook niet meer, maar een maatje van mij heeft de HEX-V2 en daarmee kan het wel.

Hij heeft ook de laatste versie + kabel van VCP en kan op het MQB platform ook de Carplay/Android auto vrijgeven 🙂
(Nu heeft mijn auto dat al, maar hij gaat kijken of we Wireless Carplay kunnen activeren.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VCP heb ik een kloon van, o.a. handig voor vrijschakelen video en zo. Maar brand mijn handen niet aan nieuwere wagens waarvan ik niet zeker weet dat de files werken (als hij al communiceert).

Wireless Carplay heb ik getest op de nieuwste Octavia. Heerlijk! Kan in die zin niet wachten tot ik dat ook heb bij mijn Enyaq.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke tip! Enige idee welk voorbehoud er aan zit wat betreft leeftijd van je auto? Of werkt dat met elke Columbus/Discover (of hoe dat bij VW heet 😛 )

Vind het eigenlijk wel een eigen topic waard. Dit moet iedereen weten. Als er al updates zijn, is Skoda wel echt traag er mee... Gebruik daarom nu vrijwel altijd CarPlay.

Aan jou de eer voor een topic. Hij is in ieder geval aan het downloaden 😄 dus dan kan ik daarna meteen mijn ervaringen delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, PC-fre@k said:

Dikke tip! Enige idee welk voorbehoud er aan zit wat betreft leeftijd van je auto? Of werkt dat met elke Columbus/Discover (of hoe dat bij VW heet 😛 )

Vind het eigenlijk wel een eigen topic waard. Dit moet iedereen weten. Als er al updates zijn, is Skoda wel echt traag er mee... Gebruik daarom nu vrijwel altijd CarPlay.

Aan jou de eer voor een topic. Hij is in ieder geval aan het downloaden 😄 dus dan kan ik daarna meteen mijn ervaringen delen.

Gedaan (ik hoop ook op de juiste plek)

Ik weet niet of dit ook met de Columbus kan, die is gelijk aan de Discover Pro weet ik. Maar die kan ik niet proberen, daar ik niemand met een Columbus in de buurt heb.

Bij de Amundsen weet ik het alleen als deze ook gelijk is aan de Discover Media (MIB2) daar ik dat getest heb. Andere modellen weet ik niet zeker.

aangepast door maxx007at
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe