Ga naar inhoud

Maka stelt zich voor


Maka
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen deze morgen!

Ik was aan het Googelen toen ik dit forum tegenkwam, een Nederlandse tegenhanger van SF.nl, toch veel bekende namen voorbij zien komen dus maar geregistreerd.

Nadat mijn vorige leaseauto (Ford Focus, zalige auto!) door een ander total-loss was gereden moest ik een andere uitzoeken, vanwege mijn eerdere ervaringen met Skoda (heb voorheen een Fabia 1 als leaseauto gehad) ook wezen kijken maar een Octavia. Tsja, wat kan ik zeggen.. ;) De eisen waren vanaf het begin duidelijk;

20 bijtelling;

Diesel (verplicht door werkgever);

Af-fabriek navigatie;

Xenon verlichting (had mijn laatste auto ook en nooit meer zonder!);

Dakraam/panoramadak.

Ohja, en geen zwart/grijs of wit. (persoonlijke eis).

Na de proefrit met de 1.6 TDi en het lezen van de basisuitrusting van de EBL een offerte laten maken voor de volgende auto:

Octavia Combi 1.6 TDi EBL;

Sunset;

Schuif-/kanteldak;

Stoelverwarming;

Ivory interieur;

Rosso Brunello als lakkleur.

Alles in orde, gecontroleerd door fleetmanager, leasemaatschappij etc. Auto zou besteld worden... Tot gisteren...

Belletje van de dealer! Ehhhh meneer, de door u bestelde kleur Rosso Brunello is op het moment niet leverbaar vanwege het ontbreken van het juiste pigment... Of ik een andere kleur uit wou zoeken... Heb ik weer! Potverdorie... Ik wil eigenlijk niet afstappen van het Ivory interieur en dan kom ik eigenlijk alleen maar uit op de donkere kleuren. Zwart en grijs zijn out of the question... Lava Blue heb ik nog niet gezien... Weet iemand of Arctic Green icm. Ivory interieur te pruimen is?

Ik wil morgen mijn nieuwe keuze doorgeven aan de dealer... Fotos van de combo Arctic/ivory kan ik niet vinden... Iemand die deze wel weet/heeft?

Maka in het kort:

25 jaar jong, regio Amsterdam, werkzaam in de ICT en autofiel.

Groet en tot elders op het forum ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste welkom op het EU forum.

En we zijn nog jong maar hopen in toekomst veel leden er bij te krijgen met inbreng.

Wel dan je keuze van de aankomende bestelling

Het leek erop of je de wagen van wasmachineman besteld, dus zou zeggen kijk eens in topic met de foto's en dan in die van Wasmachine man

Misschien dat er toch weer wat vragen hiermee beantwoord worden

En anders een PM naar WMM en je krijgt gegarandeerd een antwoord terug van hem !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe