Sign in to follow this  
fabia 3 cilnder

Fabia 2 2011 Chroom randje pook.

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik ben sinds april de gelukkige eigenaar van een Skoda Fabia combie uit 2011.  De Fabia heeft een versnellings pook met een chrome randje er om heen. Alleen is dit randje gaan schilveren, en er is al een stukje uit gevallen. Waar kan ik zoiets halen zonder de hele pook te vervangen? Heb al op super skoda gekeken maar die hebben het niet. De dealer wil me een nieuwe pook aansmeren, terwijl ik alleen het chrome randje rond de versnellings cijfers nodig heb. 

Zie foto(niet mijn auto)

Wie kan mij hierbij helpen?

Mvg,

Stefan

InkedPhoto1248_LI.jpg

Edited by fabia 3 cilnder

Denk dat je toch bij superskoda niet goed hebt gekeken want kijk maar eens op deze link http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-07-11-complete-shift-boot-knob-set-from-the-FACELIFT-model-CHROME

En als ze de chroomring daar niet los hebben dan zit je toch vast aan een hele pookknop.
Maar zou toch ook de prijs eens opvragen bij de dealer, want alleen dit kopen bij superskoda met verzendkosten en verder niets aan gadgets erbij nemend kun je
bij dealer wel eens goedkoper uitzijn...

Vaak inderdaad de simpelste en goedkoopste oplossing

Ik zie het topic nu pas (afgelopen dagen was zowel het internet, als radio/tv-kabel er hier voor zo'n 25.000 mensen voor zo'n 48 uur uit de lucht met slechts een onderbreking wel signaal). Andere optie zou zijn om een pookknop met verlichting te monteren, dat zou qua prijs vergelijkbaar zijn met de andere optie als ik het goed heb. (kun je bijv. schakelpatroon verlichten samen met dashboardverlichting en in de kleur van je dashboardverlichting, dus groen voor Skoda).