Ga naar inhoud

VCDS in Windows i.c.m. Mac (bootcamp)


JPB
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben geen auto kenner maar een ITer.

Doch is de software van vcds voor mij iets totaal nieuws.

Hier de vraag:

 

Ik heb een mac van een vriend en via bootcamp windows 7 ernaast geinstalleerd.

vcds geinstalleerd, versie 12.

Zodra ik de kabel aansluit komt er bij apparaat beheer te staan Access is Denied.

Het lijkt er op of de kabel onder mac de poort blokkeerd.

 

Vreemde is dat als ik dit op mijn eigen PC doe die alleen windows 7 draait er geen enkel problem is.

Mijn vraag is dus ook hoe je onder de windows 7 op de mac de kabel wel aan de praat kunt krijgen.

 

Alvast dank

JPB

aangepast door JPB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bericht heb ik even gesplits, is wel de moeite waar er een eigen topic van te maken.
\

 

ja kan prima, al gebruik ik vmware binnen OS X. 

 

Ligt in ieder geval niet aan mac icm de kabel, dat gaat dus wel samen zolang er maar iets van windows op staat. Oh, nog wel een detail, ik heb de originele kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe