Ga naar inhoud

MDI superb 2013 werkt niet


Boezzie1407
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik weet dat dit topic reeds behandeld is, maar dan voor radio swing en amundsen. Ik weet echter niet of dit gelijk is aan het systeem columbus...

Ik heb recent mijn superb 2 bedrijfswagen in ontvangst genomen. De optie MDI was opgenomen in het budget en op het eerste zicht interessant.

Ik heb me nu een externe HDD aangeschaft; een usb 3 ( je vind bijna niets anders meer.)

Deze wordt echter niet herkend! De HDD wordt wel gelezen ( ik voel de disk draaien en zie een lichtje oplichten.) De optie MDI licht echter niet op in het media scherm.

Bij een USB stick lukt het wel.

Het systeem is geformateerd en het bestandssysteem draait volgens NTFS.

Heeft er iemand tips?

Groetjes en bedankt op voorhand,

Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Formateer eerst de schijf maar naar fat32 zoals boven genoemd. En mocht die al vol staan met muziek probeer dan ff met usb stick in fat 32 geformateerd.

Dan ff je manual nakijken mbt de muziek bestandsopbouw want wijk je daarvan af dan wil hij ook niet aflezen.

En dan tevens ff kijken wat de maximale bitrate mag wezen van de nummers want daar zitten ook nog beperkingen aan als ik goed heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan tevens ff kijken wat de maximale bitrate mag wezen van de nummers want daar zitten ook nog beperkingen aan als ik goed heb.

 

ik denk dat het met de bitrate wel meevalt. De meeste van mijn bestanden zijn op 320 en die spelen gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

 

Er mag een slotje op deze topic.

Het probleem heeft zichzelf opgelost vanaf het moment dat ik een deel van de HDD in FAT32 geformatteerd heb.

Nochthans staat in de handleiding van de Columbus dat enkel USB 2.0 aansluitingen herkend worden, maar mijn HDD is USB 3.0/ USB 2.0 compatibel en wordt herkend! 

Bitrate doet blijkbaar niet terzake, want er staan audiobestanden op van 320kbit en deze worden zonder enig probleem afgespeeld.

Zolang de mapstructuur niet meer dan 8 niveaus bevat is er geen enkel probleem.

Ik hoop dat deze info anderen kan helpen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is nu eigenaardig bij mij heeft dat ėėn maal gewerkt om dan niet meer aan de praat te krijgen, vraag mij af of er ondertussen geen update is geweest.

Nu niet dat ik het echt nodig heb want met de USB 64g heb ik meer dan genoeg.

Het is wel goed dat het bij u werkt.

Het topic blijft gewoon open hoor zodat er nog mensen hun ervaring kunnen delen, bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe