Ga naar inhoud

Admundsen zonder MDI?


sargefoo
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag iedereen!

 

Sinds vrijdag ben ik de fiere eigenaar van een Skoda Superb II.

Het is een bedrijfswagen uit het NNC gamma geworden.

Optielijst was wat vaag, er stond geen Navi in, maar de auto kwam wel met een Navigatiesysteem.

Het klinkt vreemd dat ik dat niet weet, maar ik moest dus een wagen nemen uit een lijst in een email, zonder hem dus gezien te hebben :).

 

Intussen al veel informatie opgezocht over wat kan en wat niet.

Het enige wat ik mis is een USB ingang.

Skoda heeft volgens het forum hier een MDI ingang, maar ik kan hem niet vinden.

In de toren in het midden zit een plastic kapje, waar denk ik een ingang hoort, maar ik krijg dit niet open.

Is het mogelijk dat de Admundsen komt zonder multimedia aansluiting?

Ik heb er ook geen SD-kaartlezer inzitten.

Voorlopig kan ik enkel met CD's of Bluetooth werken.

Ik heb een bluetooth set en GPS, maar geen MDI? Dat zou vreemd zijn maar daar lijkt het wel op.

Iemand die exact weet waar die zit? Of een oplossing heeft indien ik geen MDI heb?

 

Heel erg bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom namens de mods en we stellen het op prijs dat je je in Wie ben ik dat ook nog even doet

met vriendelijke groet de Mods

 

 

Wat betreft je MDI aansluiting, Als je een armsteun hebt tussen de twee stoelen voor in moet je die eens open doen en daar een kijken of daar de aansluiting zit

Was bij mijn Yeti namelijk wel het geval.

Maar je moet hiervoor weer wel apparte kabels hebben die verkrijgbaar zijn bij je dealer.

Een en ander moet ook in je gebruiksaanwijzingen staan van je wagen en navi die je bij aflevering wagen gekregen hebt en ook voor betaald hebt

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is MDI werkelijk een optie >

Of krijg je de aansluiting normaal wel gemonteerd in de wagen ( bij mijn Yeti ) en om het te kunnen

gebruiken moet je die achtelijk dure kabelset nog eens aanschaffen en dat dat de optie word genoemd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee, wat erg! Ik had op internet op voorhand opgezocht en dacht dat een SD-kaart ingang steeds onderaan zat.

In 't kort, die zit idd verticaal! Ben zeer tevreden dat ik toch iets heb! Versta nog steeds niet dat ik daar kon over kijken :P

De MDI ingang is wel degelijk een optie die er niet op zit.

Bedankt iedereen!

aangepast door sargefoo
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe