Ga naar inhoud

Lager versnellingsbak


Electric
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag maar even langs de dealer geweest vanwege een 'jengel' geluid vanuit de versnellingsbak.

 

Oorzaak: Het blijkt de lager te zijn van de prise-as. Kosten voor vervanging: € 1000,- :bewusteloos: . Plus de kosten van een grote beurt er nog bovenop. Oftewel: ik weet weer waarvoor ik aan het werk ben. :blink:

 

Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? De auto is 6 jaar oud met 83.000km op de teller. Ik vindt dit wel redelijk snel voor slijtage... Bij de dealer kreeg ik te horen dat de kosten het vervangen van de lager vooral de man-uren zijn: 9,5 uur. De kosten voor een nieuw lager zijn +/- € 40,-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Electric,

 

Kan zo ff niet zien, rij je een benzine of diesel?

 

Even voor de goede orde ik beloof nog niks. MAAAr heb een fijn adres, denk dat je voor dit geld wel heen en weer wilt rijden.

 

O  we gaan eten straks verder...doei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe