Ga naar inhoud

koplampsproeiers


Luke
 Delen

Aanbevolen berichten

op de mijne wel, ik heb ze alleen laten de-activeren. Onzinnige verspilling van vloeistof (enorme fontein die grotendeels aan de koplampen voorbij gaat). Standaard 1 x in de vijf x uiten sproeien, kun je ook vaker of minder vaak laten gebeuren of dus in het geheel niet. Heb ook meegemaakt dat ze door de vorst niet meer naar binnen gingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je ff iemand laten sproeien met je normale lichten aan en jij kijken bij de lampen of je twee sprieten uit de bumper ziet komen die water spuiten.

Zo ja dan heb je ze !! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er gebeurt niks.......dus hoogstwaarschijnlijk géén sproeiers

als daglicht aan staat doet hij het zeker niet.

probeer anders vanavond als donker is maar eens en meen wel dat je moet rijden... weet ik niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de pijlen staan in zwart daar achter de klepjes zitten de koplamp sproeiers

en deze komt naar buiten zodra de koplampen gesproeid moeten worden

dit is normaal na 4 keer je ramen sproeien en dan de 5 keer dan komen de sproeiers met kapje naar buiten en sproeien je koplamp

Klik op foto om plaatje groter te maken

post-27-0-05573900-1367257049_thumb.jpg

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, geen "bubbeltjes" te vinden op de voorbumper..... maakt verder niet zoveel uit,was gewoon een vraag.....en dikke merci voor de supersnelle reacties hierop,supermoderators hier!!!! bedankt guys

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk dat dit dus wegbezuinigd is.

Of het heeft te mken met een ollandse of Belgische uitvoering ?

maar ja in belgië zal er standaard een stenenvanger opzitten en bij ons niet en vandaar dat onze ramen telkens sneuvelen op de vlaamse wegen..........

waalse mogen we niet komen van de vlamingen B):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zat er acht jaar geleden maar een "stenenvanger"op mijn trein.......bij het binnenrijden van Roosendaal(NL) kieperde destijds een halve gare een steen door het raam van de locomotief................. :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

af en toe herbeleef ik dat nog eens in een enge droom,maar destijds vele slapeloze nachten én schrik aan overgehouden........mensen beseffen niet wat ze soms veroorzaken bij een ander

Link naar reactie
Delen op andere sites

In nederland lopen er meer gekken buiten dan binnen het gekkenhuis.

Naar de spoorviaducten waren de viaducten op de snelwegen aan de beurt

En zo'n ervaring gaat je niet in de koude kleren zitten, en blijft je leven bij je

Ik heb dat in een andere vorm ervaren en draag ik mee met me tot me laatste zucht.

En je leert er uiteindelijk mee omgaan maar het blijft je altijd bij

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe