Ga naar inhoud

Samsung Galaxy S plus connectie met Skoda carkit


Wilco
 Delen

Aanbevolen berichten

:LS,

is er iemand die een Samsung geconnecteerd krijgt en ook aan het werk ?

Na veel zoeken eindelijk de connectie gemaakt, carkit ziet het toestel ook, maar toestel wordt in vliegtuigmodus gezet en de carkit doet net alsof ie gaat bellen maar klapt er uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je vraag in Wie ben ik stond en dit topic is om jezelf even voor te stellen is je vraag naar het juiste topic verplaatst.

Tevens wordt het door veel actieve leden op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt in Wie ben ik ! Ervaring leert dat er dan over het algemeen ook sneller wordt gereageerd.

Mvg

de Mods
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud is de auto waarin je probeert te koppelen?

Skoda (en VW) heeft in het begin carkits geleverd die enkel via RSAP (Remote Sim Access Protocol) werken. Daarbij neemt de carkit inderdaad de gehele telefoonfunctie over. De Galaxy S kan dat wel, maar dan zul je even een RSAP APP/Aanpassing moeten downloaden en installeren. Je kunt natuurlijk ook een ouderwetse Nokia gaan gebruiken, die werken feilloos met de RSAP carkit.

Kijk anders even op: http://www.android-rsap.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Kijk in topic Werkplaats -> Techniek -> Telefoonlijst.

Daar heb ik een pdfje staan met een mogelijke oplossing voor je Samsung connect probleem... did it for me! Had een S2 nu een S3, nog steeds prima werkend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe