Ga naar inhoud

Terugroepactie Yeti


gompie58
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb net een schrijven gekregen van mijn dealer dat er een terugroepactie is voor mijn Yeti.

[citaat]

Van onze importeur ontvingen wij het verzoek uw auto voor een controle op te roepen.

De controle en eventueel daar uit voorkomende werkzaamheden zijn noodzakelijk en vallen onder garantie.

[einde citaat]

Weet iemand wat er aan de hand is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heeft mijn vrouw gebeld, code van terugroepactie : 66F1

Omvat oa aanpassingen aan de turbo, software en logo vervangen.

Ik ben benieuwd, heeft niemand anders dan een schrijven van zijn dealer gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer een half jaar geleden ook opgeroepen voor een terugroep actie, alleen bleek die te wezen voor het achterlogo.

De code die jij opgeeft is voor mij geheel nieuw en zal me benieuwen of er meerdere hiervoor terug geroepen worden.

Motorisch heb ik dus met de 1,4TSI nog geen aanpassingen gehad dmv terugroep actie´s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heeft mijn vrouw gebeld, code van terugroepactie : 66F1

Omvat oa aanpassingen aan de turbo, software en logo vervangen.

Ik ben benieuwd, heeft niemand anders dan een schrijven van zijn dealer gehad?

De terugroepactie 66F1 levert op Google alleen maar hits op die duiden op de logo's. Voor turbo en software is er de terugroepactie onder de code 24W6, als het de 1.2TSI betreft. Kan natuurlijk heel goed zo zijn dat je voor beide acties tegelijk wordt opgeroepen. Wel zo efficiënt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De code betekend alleen maar dat je een nieuwe Logo krijgt omdat ze wit uit slaan en dit wordt onder garantie vervangen. De overige actie's hebben er verder niks mee te maken en gingen ze alles maar combineren dan werd het een stuk makkelijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe