Ga naar inhoud

VCDS kabel icm VAG Commander


jackieboy8
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, weet iemand of je Vag Commander (bijv 1.4) kunt gebruiken met een Ross tech kabel / VCDS kabel?

Want zie dat ze erg goedkoop op internet staan (ja ik weet het kloon) maar is volgens mij ook een CAN kabel dus zou hij in principe hetzelfde moeten zijn toch?

Of heb je nog een flash bestandje nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat kan niet heb je een aparte kabel voor nodig. En let op dat is iets ingewikkelder dan de vcds versie. Je zou eens goed moeten gaan rondneuzen online. Er is ontzettend veel over te vinden en ook daar ben ik lang mee bezig geweest vele dingen te ontdekken en uit te vogelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja dat vcds etc lijkt makkelijk maar helaas komt er meer voor kijken en ik heb idee dat er nu leden zijn die denken van dat doe ik wel ff.

wel ik kan je 1 ding zeggen , zo zit het helaas niet in elkaar en maak dan ook ter aller tijden een backup (printscreen) van de oude situatie voor je ook maar een wijziging maakt.

Want ook als forum en zelfs de officieele VCDS kabel leveranciers zeggen niet voor niets dat alles op eigen risico moet gebeuren en dat we niet aansprakelijk zijn.

Dus heren kijk goed uit en ik bedoel kijk heel goed uit wat je doet en weet wat je doet voor je een instelling veranderd.

Het is zelfs zo dat wat bij bv de ene yeti wel lukt dit niet eens zeker bij de andere yeti wel lukt, ondanks hetzelfde bouwjaar en soms type

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe