Ga naar inhoud

Banden spannings controle


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

Ikzelf heb extra betaald om mijn wagen uit te rusten met de spanningscontrole.  Echter, een knop is er ook niet voorzien.  De verkoper melde me dat ik deze kan instellen op de radio.

 

Maar wat als ik een after market radio plaats?  Kan ik de spanningscontrole dan nog instellen?

 

Ik vind het niet normaal dat de knop niet voorzien werd.  Of zie ik dit verkeerd?  De verkoper scheept me nu elke keer af als ik erachter vraag :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even er vanuit gaande dat ik de Oct 3 niet kan maar wat ik lees er veel wordt bediend vanuit het media ( radio ) systeem.

En tsja als je dan kunt resetten via de radio ( volgens mij heb jij een Swing ? ) dan zit het er wel in en kun je dus resetten.

Klinkt lullig maar staat volgens mij nergens omschreven op welke wijze je kunt resetten.

 

En tsja stap je dan over op een aftermarket systeem dan zul je het inderdaad missen of het aftermarket systeem heeft canbus aansturing en is er een kleine kans dat het dus wel mogelijk is. En dan denk ik bv in aankomende modellen van Zenec.

 

En anders zit je met handen en voeten gebonden aan VAG en dus aan de Columbus of Admundsun alhoewel die volgens mij onbetaalbaar zijn bij naderhand aanschaffen en laten inbouwen.

 

Of het mogelijk is door middel van een knopje inbouwen achteraf...... heb er nog niets van gelezen, maar indien er al iets over word geschreven in een fora dan verwijs ik je naar de duitse en engelse fora waar vaker van dit soort dingen worden beschreven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe