Ga naar inhoud

Skoda Fabia Uitvoeringen


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Dit document heb ik een poos geleden gemaakt om goed te kunnen zien wat de Fabia Combi Greenline nou wel en niet aan boord zou hebben en wat ik er eventueel nog als optie bij zou willen bestellen.

Inmiddels is de lijst een stukje langer geworden, met name door de hoeveelheid losse accessoires die nog bij te bestellen zijn dat de Greenline wat minder kaal is. Denk bijvoorbeeld aan de schotjes in de kofferbak of de bakjes onder de stoelen. Als bron heb ik de diverse brochures en handleidingen van Skoda gebruikt, en natuurlijk mijn eigen (inmiddels geleverde) Fabia Combi Greenline... :D

Indien iemand nog aanvullen heeft dan hoor ik dit graag, en evt. ook het originele bestand (excel) beschikbaar om bij te werken. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het hier dan weer post ;)

Fabia Greenline opties v02.pdf

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat is een erg uitgebreid schema (meer typen uitvoeringen). En misschien wel zo overzichtelijk met die kruisjes.

Zou je het wat vinden om die 2 sheets samen te voegen? Wat mij betreft hanteren we dan jouw sheet, aangevuld met de dingen die nog ontbreken en wellicht om en om zo'n gearceerde regel zodat het wat makkelijker leest. Moeten we maar even per PM overleggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe