Ga naar inhoud

Kylimo stelt zich voor


Kylimo
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanaf eergisteren mag ik mij de bezitter van een (gebruikte) Skoda noemen. Ik moet nog even wachten, want er moet nog een trekhaak onder gemonteerd worden en er zijn vele monteurs met vakantie. 17-8-2012 kan ik de Fabia gaan halen.

Als niet merk gebonden autorijder leek na een 205 Diesel (ja, de echte oerdiesel), een Mercedes A 170 CDI en nu een Fiat Idea het eens tijd voor weer iets anders. De DSG met daaraan de 1.2 TSI sprak me wel aan. Vervolgens gekeken waar deze allemaal in geleverd werd en tenslotte is de keus op de Fabia gevallen. Mooi formaat voor een getrouwd stel zonder kinderen :D .

Tot zover mijn eerst bijdrage en ik hoop dat dit voldoende is in de voorstelronde ;) . De info over de Fabia heb ik al ergens ingevuld, dus die is vast wel terug te vinden.

Nog even twee weken wachten en ik kan als ervaringsdeskindige bijdrages plaatsen. Natuurlijk zal ik voor die tijd al vragen hebben, als ik deze niet in dit forum kan vinden.

Met vriendelijke groet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe