Ga naar inhoud

Onbeperkt online films en series kijken voor €6,50 p/m (Netflix)

PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Waarom hebben wij dat in Nederland nou (nog) niet? Niks downloaden, maar gewoon 6,50 per maand betalen en dan alle films en series kijken die er zo'n beetje beschikbaar zijn...

Dus, ik heb met een Amerikaanse VPN verbinding (had ik al beschikbaar) een Netflix account aangemaakt, een Amerikaans Apple ID aangemaakt en de boel ingericht op mijn iPad. HD films en series direct uit de USA.

Apple ID aanmaken ging nog bijna mis ook, maar is uiteindelijk wel gelukt. :lol:

http://www.skodaforum.eu/blogs/entry/22-/

Als hij het eenmaal op de iPad doet, krijg je hetzelfde dus eenvoudig voor elkaar op je iPhone, PC/Mac en/of Apple TV (al dan niet via airplay omdat je geen VPN kan instellen op de Apple TV 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dacht ik even (toen ik naar de titel keek) dat het eenvoudig kon voor 6,50 euro/maand. In België is er (dacht ik toch) nog steeds geen legaal alternatief om elke film of serie naar keuze te bekijken. Spijtig...

Is het voor de doorsnee pc gebruiker eenvoudig om zo een Netfix account aan te maken? En zo ja, is het legaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten waarom het illegaal is, het is vast niet de bedoeling maar het lijkt me niet strafbaar. Je betaalt netjes alles, alleen heeft Netflix geen licentie om het aan jou te verkopen/verhuren. Ze zijn hier overigens wel mee bezig als ik diverse artikelen mag geloven, maar dit lijken mij toch dingen die minstens een maand of 8-10 gaan duren.

Het aanmaken van het account bij Netflix (mits je een creditcard hebt) is redelijk eenvoudig, je mag het bovendien 1 maand gratis proberen. Ik vroeg de bank nog of het goed zou gaan als de betaling door zou komen van Netflix (die noemde ze op), schijnbaar wel nu ik het vrijgegeven heb.

VPN als je die nog niet hebt kan bij http://strongvpn.com/ hier vind je een handleiding: http://www.itunescode.nl/netflix-op-ipad.php Zelf heb ik al VPN via Giganews dus hoef ik daar niks voor te betalen.

Het lastigste is dus eigenlijk het Apple verhaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple controleert bij aanmaken van de Apple-ID's of de credit card uit hetzelfde land komt als het opgegeven adres. De oplossing (liever gezegd: work-around): zeggen dat je geen credit card hebt, maar je Amerikaanse Apple-ID opwaarderen via een iTunes Gift Card. Daarop zit geen controle, omdat het natuurlijk niet ondenkbaar is dat je van familie of relaties uit het buitenland een iTunes Gift Card krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe