Ga naar inhoud

Interieur demonteren Superb 3U Elegance


Rah
 Delen

Aanbevolen berichten

Goededag,

Ik wil binnenkort beginnen met een compleet audio/video installatie in te bouwen in mijn Skoda Superb 3U Elegance Automaat, en hiervoor moet ik het interieur demonteren tot aan de vloerbekleding aan toe, alleen weet ik bij god niet waar ik moet beginnen.

Mijn vraag aan jullie is of iemand dit al heeft gedaan en of iemand mijn foto's/tips/adviezen hierover kan geven.

Alvast bedankt,

Rashid

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ PC-fre@k,

Dat zou heel mooi zijn, maakt niet uit of het vandaag nog lukt, liever een goede voorbereiding dan slordig te werk gaan he ;-).

Ben al een aardige tijd +/- 1.5 mnd bezig met het "voorbereidend werk" kijken hoe alle bedradingen gaat lopen wat behoorlijk een aantal meters zijn, welke componenten waar het best kunnen komen voor het beste geluidsbeeld, en uiteraard waar de schermen worden geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind redelijk wat info over het demonteren. Maar wat wil je precies weten?

Stoel loshalen? De stijlen bovenaan? onderaan? de dorpels? de hemelbekleding? zijwanden bagageruimte?

De vloerbedekking vind ik zo snel niet, maar uit ervaring weet ik dat je prima kabels kan trekken als de randen los zitten. Zeker met behulp van wat trekveer/isolatiedraad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles voor je in pfd even een mailtje sturen met de auto gegevens naar info at lowering punt nl dan mail ik het je even toe. Vloerkleed dan moeten o.a ook je stoelen en alles eruit anders kan het vloerkleed er niet uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ PC-fre@k

ik zou graag alle informatie willen omtrent het interieur (misschien dat ik er in de toekomst ook nog gebruik van ga maken)

Dashboard demonteren, stoelen, deurpanelen en raammechanisme, de dorpels hemelbkleding ect.

Ik moet de auto zo kaal mogelijk strippen tot het metaal aan toen om alles te kunnen voorzien van dempingsmatten.

Alle informatie is meer dan welkom :juichen::klappen:

@ Antera,

Het zou heel mooi zijn als je mij een pdf bestand zou willen sturen met informatie.

Over de vloerbekleding heb ik al een beetje lopen kijken, en gedeelte zit geklemt tussen de kunstofdelen van het interieur en een gedeelte gelijmt, maar zoals PC-fre@k als zegt kom ik met een trekveer wel een heel eind.

aangepast door Rah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe