Ga naar inhoud

Skodadealer Rijnwoud Rotterdam


YetiSchiedam
 Delen

Aanbevolen berichten

Al vanaf 2002 heb ik connectie met Skodadealer Rijnwoud aan het Toepad in Rotterdam. Bij de aanschaf van mijn eerste Fabia ben ik keurig geholpen en te woord gestaan tijdens mijn eerste verkenning aldaar. Ook tussentijds met de nodige beurten netjes geholpen. Minpuntje: Weleens vette afdrukken van monteurs op m'n zijschermen of motorkap gehad na werkplaatsbezoek. Mag geen naam hebben om ontevreden te zijn. Ook na aanschaf Skoda Yeti 2012 maart, geheel netjes geholpen door verkoper die de tijd neemt, en mij serieus neemt. Heb wel eens slechtere ervaring gehad, echte verkopertjes..bah! Gladde pakken, stropdassen en snel geld verdienen, nee bedankt! Rijnwoud krijgt van mij een zeer goede score en hoop ook nu weer op een fijne samenwerking met mijn Yeti.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Skodadealer Rijnwoud is ook onze dealer en tot grote tevredenheid. Wij hebben hier in oktober 2002 onze eerste Skoda Fabia HB gekocht. Deze is verkocht aan ons door directeur/eigenaar Wouter van Engen op een relaxte wijze. Hij begon met de opening "verkopen kan iedereen, maar wij gaan het liefst een langdurige relatie met u aan". Deze relatie bestaat nu 10 jaar en wij hebben er onze derde auto (Skoda Yeti) gekocht. Altijd een nette prijs voor de oude auto terug gekregen. Ook de service hebben wij geen klagen over. Altijd correct geholpen, nooit het gevoel hebben dat het vel over je neus gehaald wordt. Een prima dealer die ik iedereen kan aan bevelen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ook onze auto is bij Rijnwoud gekocht. Wat hiervoor is gezegd klopt. De verkoper heeft de tijd genomen om naar ons te luisteren en ook mee gedacht bij het samenstellen van de auto. Dit waren wij in onze zoektocht nog niet tegen gekomen. Mede hierdoor hebben wij besloten om de auto bij Rijnwoud te kopen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

hallo luitjes,

ik heb recent daar mijn nieuwe auto besteld, deze moet nog afgeleverd worden, maar heb er een super gevoel bij :)

ik heb de Superb 3.6 FSI Elegance Laurin & Klement Sedan besteld, wat was ik er snel uit met de verkoper zég! bizar gewoon, ze denken én heel goed mee én ze willen verkopen, wat inhoud goede inruil en hoge korting op de nieuwe aanwinst, er is zelfs haal en breng service van de auto bij servicebeurten aangeboden of kostenloos vervangend vervoer... dat zal ook wel aan de auto liggen want er wordt (nagenoeg) nooit zo'n 3.6 verkocht natuurlijk... ze moeten zich verder nog bewijzen maar het begin is goed!! heb verder alleen maar positieve dingen over Skoda Rijnwoud gehoord en gelezen, ze zijn ook niet voor niets meerdere keren "dealer van het jaar" geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe