Ga naar inhoud

Probleem GPS Columbus


Ikke_zelf
 Delen

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag iedereen,

Sinds maandag heb ik problemen met men GPS Columbus.

Wanneer ik op 'map' duw, ben ik ergens 'off-road' aan het rijden in een gemeente die ongeveer 30 km ver is van de plaats waar ik woon.

Idem wanneer ik een willekeurige routegeleiding start, dan is hij helemaal fout. Volgens mij lukt de positiebepaling niet echt...

Ik heb al 3 keer een reset gedaan, maar dit veranderd niet veel.

Heeft er iemand nog enige tips die me kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ook stilstaand niet je positie kunt bepalen dan zou het heel goed kunnen zijn dat de GPS antenne op je dak defect is

Dus advies ? ga even bij de dealer langs met het probleem en zorg dat ze een antenne hebben liggen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt nogal eens voor te komen dat er vocht onder de antennevoet komt, waardoor de GPS-antenne defect raakt.

Gelukkig mag ik het tot dusverre nog afkloppen!

Even langs de dealer, uitlezen kan uitsluitsel bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inderdaad al eens meer over dit probleem gelezen.

Is het niet mogelijk om een gps antenne gewoon onder het dashboard te plaatsen ?

Heb dit bij mijn kenwood namelijk gedaan door in dashboard kastje bovenop mijn dashboard me GPS te plaatsen

en heb altijd goed en snel GPS signaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de diagnose was hier in 10 minuten bekend. :lol:

Maar mooi dat het weer werkt en de gendarmerie waarschijnlijk ook weer blij dat ze wat vrije tijd weer over hebben ?

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en het zure is dat het nog van die hollandse flitspalen zijn ook !

En die dingen bennen nauwkeurig...........

Maar ook bij jullie zijn ze er achter gekomen dat ze op deze wijze makkelijk geld verdienen op die manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe