Ga naar inhoud

Witte 1.2 TSI stelt zich voor


Witte 1.2 TSI
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag beste forum leden,

Ook ik ben gezwicht voor het Skoda geweld. Dit bedoel ik uiteraard positief, anders zou ik er niet in rijden. Sinds 15-10-2011 ben ik dan een tevreden rijder van de Skoda Octavia Combi 1.2 TSI. Een witte overigens, maar een goede lezer had dit al lang opgemerkt.

Wie is ik:

ik ben een man van 51 jaar en van beroep uitvaartverzorger (vandaar een witte).

Woonachtig en werkzaam in Rotterdam.

Getrouwd en heeft kinderen (en een kleinzoon) allen uithuizig.

Dit is mijn éérste Skoda en ik ben nu al ernstig onder de indruk van deze auto.

1.2 liter wie had dat gedacht? Ik kom uit auto's als de Citroën C5 en de Chevrolet Epica en ben dus nogal wat vermogen gewend. Tot mijn stomme verbazing heeft deze motor meer in huis dan ik ooit kon vermoeden,(nooit een proefrit gemaakt) wat een heerlijke wagen is dit.

Ik hoop dat ik niet al teveel hulp nodig zal hebben, maar na een halve avond lezen hier op het forum, ben ik nu al een stuk wijzer geworden over de Skoda.

S. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie welkomst woorden. Ik heb het nu al naar mijn zin.

:D en Witte Yeti, wij hebben een speciaal draadje want mooi wit is niet lelijk. :D

:D Rosinfield; Dat motortje tovert elke keer weer een "big smile" op mijn gezicht :D een geweldige motor en zo sceptisch als ik was, zo lyrisch ben ik er nu over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja alleen een witte auto in de sneeuw................... je vind hem nooit meer terug !

Maar witte octi van harte welkom hier op forum, en tsja dat je tevreden bent met een Skoda en dan nog maar een 1,2 , dat is oud nieuws voor ons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja alleen een witte auto in de sneeuw................... je vind hem nooit meer terug !

Maar witte octi van harte welkom hier op forum, en tsja dat je tevreden bent met een Skoda en dan nog maar een 1,2 , dat is oud nieuws voor ons

Ed, jij rijdt toch niet in een Octavia?.... en een auto is nooit helemaal wit :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe