Jump to content

yeti

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About yeti

  • Birthday 01/01/1954

Profiel Informatie

  • M/V
    Man
  • Woonplaats
    Rotterdam

Auto

  • Merk
    skoda
  • Type
    Octavia
  • Uitvoering
    Businessline
  • Motor
    1.4 TSI. 140 PKK
  • Transmissie
    Hand6
  • Kleur
    Zilver grijs
  • Bouwjaar
    2013
  • Eigenaar sinds
    Maart
  • Kilometerstand
    13000
  • Opties
    trekhaak
  • Radio- / Navigatiesysteem
    Columbus
  • Spritmonitor gebruikersnaam
    verho

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

yeti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Hallo allemaal Even een voor aankondiging .net mijn derde Skoda besteld in januari word hij afgeleverd laat het weten kijk er al naar uit
  2. Gewoon met Dasty ontvetter van de , inspuiten 5 minuten wachten en schoonspuiten, ze zijn weer als nieuw ook de binnenkant Dasty van de Wibra 1,59 een halve liter ,wat wil je nog meer .
  3. Hallo forum, Ik zou graag willen weten of er ook coördinaten ingevoerd kunnen worden in een amundsun radio/ navigatie systeem. Ik kan hier niks over vinden op het internet.. Bij het vlaggetjes doel staat namelijk wel de coördinatie . Wie weet raad Groetjes yeti
  4. yeti

    Navigatie

    Bedankt voor je advies ,
  5. yeti

    Navigatie

    Hallo weet iemand hoe ik de campings van de acsi op mijn amundson kan instaleren? En of dit wel kan ,ik kan niks vinden op het internet hier over. Ik hoor het graag . Gr yeti
  6. Vervolg

    Ook geen olie verbruik

    Ik heb diverse merken gereden maar deze spant de kroon ,

    Ik heb mensen gesproken in duitdsland en moest 4 mnd wachten voor dat zijn yeti kreeg veel vraag voor de yeti aldaar.

  7. Vervolg van mijn vakantie met de yeti 1.2 DSG,

    Het verbruik is 10,5 liter gemiddeld dit over 2000 km gerekend met de caravan van 1100 kg er achter dit is echt een mooi resultaat voor de yeti.

    We hebben diverse passen en berg helingen gereden en nergens problemen gehad ,wel op zeer stijle passen b.v Oostenrijk even in de trip tronic zetten en gaan met die banaan nergens boven de 4000 t...

  8. Hallo , Ik zou vandaag wat foto,s gaan maken van mijn yeti,helaas weer regen
  9. Hallo ik ben ALBERT, ik rij sinds twee weken een Skoda yeti 1.2 tsi uitvoering tour, kleur mato bruin. Ik vind het een hele fijne wagen deze wagen heeft een DSG automaat ieder aan te raden rijd echt fantastisch.
  10. Rotterdam? Mijn stad!

  11. Hallo Yeti, welkom!

  12. welkom, yeti!

  13. yeti

    gps

    hallo wie kan mij vertellen of er ook gps coördinaten in gevoerd kunnen worden in de Amundsun navigatie. Vraag twee, er is west Europa voor geïnstalleerd door de dealer maar kleine straten in Duitsland staan er niet op is dit niet volledig of moet er nog een upgrade over heen . wie kan mij helpen . groet yeti
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe