Ga naar inhoud

Even voorstellen!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welkom Jelte, de kleur van jouw S2 is dat onyx, of is het zwart en lijkt het lichter door de lichtreflectie?

Wat de stoelen betreft, is de comfortmodule?  in jouw auto daar geschikt voor, of moet je die ook vervangen? Wat de wielslingering betreft: is het zeker dat dit aan het lager ligt, en niet aan andere onderdelen van de ophanging? (Ik weet niet hoe je de slingering gemeten hebt, dus mogelijk dat er een andere oorzaak is)

Geplaatst:
6 uren geleden, Jelte zei:

Ik ben Jelte Koopmans

Ook van de poffertjesmix maar de arme tak ??

Welkom hier Jelte en wat betreft die trillende remmen.
Zitten alle wielbouten wel goed vast ?
Ooit heel wat jaren terug zo'n geintje gehad in UK op terugreis naar NL.
In Belgie uiteindelijk gevonden wat het was, was toen al 2 wielbouten kwijtgeraakt onderweg.
Aardig geslikt toen ik er eindelijk achter kwam wat reden was daar je toch op dat moment gemiddeld met 120Km/u over de wegen rijd om thuis te komen

• Haha 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe