Ga naar inhoud

Icecube stelt zich voor


icecube
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb mijzelf ook maar ingeschreven. Mogen we hier wel (onnodig?) Quoten ;)

Ik ben Koen, woon in Apeldoorn met mijn vriendin. Momenteel 2 auto's:

Skoda Fabia 1.2 Sprint januari 2010

VW Transporter 2.5 TDI

De Skoda wordt binnenkort ingeruild voor een Fabia 1.2 GL welke in week 6 verwacht wordt bij de dealer.

Ik werk in de IT als consultant/coördinator in de infrastructuur hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat mij betreft mag je hier eigenlijk alles doen wat je wilt.

Het is hier alleen lang zo druk niet, en volgens mij heeft de admin van sf.nl de hints van de members begrepen en eindelijk een andere hostingprovider gekozen en de software geupdate.

Weet dus even niet wat er van dit forum terecht gaat komen, maar mocht je er meer tijd in willen steken (ik zag pas je sheet over levertijden) dan ben je ook hier van harte welkom. Mods and admins zijn bijvoorbeeld hard nodig als dit gaat groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe