Ga naar inhoud

Autopech op vakantie? Zo helpt ŠKODA Mobiliteitsservice


Ons Skoda Nieuwsmeisje
 Delen

Aanbevolen berichten

rssImage-afa86c6c4747edbe7b918abf388aecd3.jpeg

Deze zomer zie je ŠKODA’s volgepakt met gezinnen en hun vakantiebagage dwars door Europa rijden. Auto’s die keurig onderhouden zijn, zouden eigenlijk niet kapot moeten gaan. Maar autopech kan iedereen overkomen. In zo’n geval kun je altijd ŠKODA Mobiliteitsservice inschakelen (+31 88 0330107). Het maakt niet uit waar je pech krijgt: op je eigen oprit, of elders in Nederland of Europa. In deze landen geldt ŠKODA Mobiliteitsservice.

Hoe helpt ŠKODA Mobiliteitsservice bij pech?

Als je autopech krijgt, regelt de alarmcentrale dat een hulpverlener naar je toekomt om je weer op weg te helpen. Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg word je altijd geholpen door de ANWB Wegenwacht. Is het probleem niet ter plekke te verhelpen, dan wordt jouw auto kosteloos naar de dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer gesleept. Als de reparatie lang gaat duren, dan vinden we samen met jou de beste oplossing. Bijvoorbeeld een andere vervoersmogelijkheid, een vervangende auto of een hotelovernachting.

Komt mijn ŠKODA in aanmerking voor mobiliteitsservice?

Veel ŠKODA-rijders kunnen terugvallen op mobiliteitsservice. Daarvoor hoeft je ŠKODA alleen geleverd te zijn na 1 januari 2000 en volgens fabrieksvoorschriften zijn onderhouden bij de officiële ŠKODA-dealer. Is dit toch een keer elders gebeurd, dan wordt ŠKODA Mobiliteitsservice weer van kracht zodra je bij de ŠKODA-dealer een grote beurt of een Long Life-onderhoudsbeurt laat uitvoeren. Als alle geadviseerde reparaties zijn uitgevoerd, heb je weer recht op Mobiliteitsservice.

Is ŠKODA Mobiliteitsservice gratis?

Mobiliteitsservice betekent dat de medewerker van de alarmcentrale je kosteloos zal proberen op weg te helpen. Lukt dit ter plekke niet? Dan wordt jouw auto op onze kosten naar de dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer vervoerd. Let op: na afloop van de officiële garantietermijn van jouw ŠKODA dien je zelf de kosten voor eventuele reparaties en de benodigde onderdelen te betalen. Tegenwoordig biedt ŠKODA standaard 4 jaar garantie op elke auto met verbrandingsmotor.

Elke ŠKODA-rijder met autopech kan de mobiliteitsservice bellen. Vervolgens zal de medewerker van de alarmcentrale controleren of jouw pech onder de dekking van ŠKODA Mobiliteitsservice valt. In de brochure lees je precies wat niet is inbegrepen.

Welk nummer moet ik bellen bij autopech?

Bij pech bel je (zowel in binnen-als buitenland) +31 88 0330107.

Klanten van ŠKODA Private Lease bellen met +31 33 4549555.

 

Lees ook: Dubbelcheck of je deze 7 kampeerspullen écht hebt ingepakt

Lees hier het volledige artikel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe