Ga naar inhoud

Wachtend op mijn eerste Skoda stel ik me alvast voor


RedC
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Net mijn eerste Skoda Octavia Combi (bedrijfswagen) besteld.

Verwachte levertijd: april 2023☹️

 

Tot hiertoe altijd Peugeot gereden (306, 307, 308, 308SW) en de afgelopen 5j met een Renault Kadjar (komt dus nog minstens een jaartje bij)
Onlangs een project moeten doen bij D'Ieteren, importeur van VW groep in Belgie en zo kennis gemaakt met die uitstekende wagens, en vandaar mijn keuze dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb mijn octavia iv besteld midden juni 2021 net toen mijn dochter geboren was. nog steeds aan het wachten en ik krijg 0 info ... ze weten het zogezegd zelf niet ... 

Fun fact: mijn dochter heeft sneller geleerd papa en mama te zeggen en te stappen dan dat skoda een auto kan bouwen 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja een auto zal nooit papa of mama zeggen ondanks dat het langer dan 9 maanden duurt
Maar goed het is heelllllll vervelend maar misschien schrale troost dat er al meer aankomende OctaviaiV rijders zijn die een zoontje of dochter hebben die de eerste stappen heeft gezegd en als eerste papa of mama zei ipv toet toet.....

Kwam onlangs artikel tegen dat ondanks dat we allen dachten dat men het chipprobleem te boven was dit toch nog niet echt het geval blijkt te wezen.
En wachtijden van minimaal een jaar zijn bijna gewoon aan het worden , of je moet een voorraad wagen weten te scoren want dan heb je hem met enkele weken/maanden.
En is zeker niet alleen een probleem bij Skoda (VAG)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe