Ga naar inhoud

Draadloos CarPlay werkt wel... maar werkt niet.... Karoq 2021


Renekaroq
 Delen

Aanbevolen berichten

ik heb een karoq uit 2021 waar na een half jaar opeens apple CarPlay niet meer draadloos werkte.

updates van auto en updates van telefoon gedaan maar niks (bedraad wel) 
Alle stappen pakt de auto en de telefoon ze zien elkaar ook maar de laatste stap doet hij niet.
de verbinding werkte met nog 2 andere iPhones maar ook deze werkte niet meer.

Naar de garage geweest en die hebben het gemaakt... ik meteen testen en mijn gedachte hij is niet gemaakt.
De beste man koppelt hem met zijn telefoon en hij doet het wel! 
Ik doe samen met hem de zelfde stappen met zelfde type telefoon met zelfde software update en hij doet het niet...
Dus voor nu de conclusie apple CarPlay van de auto werkt wel maar me telefoon niet.

In de showroom naar de zelfde auto gegaan en gevraagd of ik hem mag koppelen.
Met precies de zelfde stappen koppelt hij hem direct!!!
Dus Apple CarPlay van mij telefoon werkt ook prima maar gecombineerd met mijn auto niet.

Auto compleet terug naar fabrieksinstellingen gebracht en de telefoon de auto laten vergeten.
Nog steeds niks.. (met bluetooth geen probleem dat heeft altijd gewerkt) 

Ik heb het bovenstaande geprobeerd met 3 andere iPhones welke eerst wel verbinding maakte met de auto maar ze doen het allemaal niet meer.
Ik had nog een oude iPhone liggen welke ik nooit had gekoppeld aan de Karoq en ik dacht ik probeer die eens. (even update etc. natuurlijk) 
even de stappen doorlopen en ja hoor hij koppelt!

Mijn theorie, alle telefoons die in het verleden draadloos verbonden zijn geweest met deze auto werken niet meer..

ik kan niks online vinden en ik weet het niet meer ik hoop dat iemand hier mij kan helpen!!!!
Om nu allemaal nieuwe telefoons te kopen is ook zo wat..

Iemand hier ervaring mee of eventuele tips?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe