Ga naar inhoud

Rubber mat voor Yeti


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Al tijden erger ik me als ik een bocht door ga en alles weer eens hoor schuiven in die kofferbak.

Daar kwam 2weken nog eens bij dat ik even één en ander bij tuincentrum had gehaald en het wel een plantenbak leek met al die afgevallen bladeren en bloemen en die aardebende.

En dan sta ik vandaag na een wasstraat die kofferbak en rest uit te zuigen en dan erger je je dat je het niet eens makkelijk schoon krijgt.

Dus wat doe je dan ? Juist je rijd even naar de dealer en vraagt wat een kofferbakmat kost.

En dan hoor je de prijs en dan denk je bij jezelf, waarom niet meteen erin laten zetten ?

Maw voor €35,00 ben ik een rubber mat rijker en hij sluit dan ook nog eens rondom netjes aan en heeft hij een opstaande rand van een cm. Dus valt er eens wat met vloeistof om dan loopt het ook nog eens niet weg via de randen.

En al ga ik nu met 100 Km door de bocht, alles blijft op zijn plek liggen en schuift niet meer alle kanten op.

Dus een aanrader voor allen die dit lezen en zich ook ergeren aan dat geschuif.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen voor de Yeti hoor Ed, maar eigenlijk voor alle auto's.

Heb ook zo'n kunststof 'bak' achterin, het is ideaal.

Moest laatst een biertap vervoeren en dat ding heeft dus mooi staan lekken achter in de auto. Geen probleem, blijft keurig op dat kunststof liggen, ff een vochtig doekje erover en klaar.

Desnoods kun je 'm er helemaal uithalen en met de Kärcher afspuiten.

Ik had 'm trouwens bij automatten.nl gehaald.

ps: nee Ed, ik drink geen bier, maar tijdens de laatste inschrijfmiddag van lelystadwilglasvezel was ik de catering regelaar. En ja, als je dan ook nog een handige/praktische auto hebt waar alles in past... :notworthy:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Erik met een RR ben je dan het haasje maar wat je toch met enige trots doet om te laten zien hoe functioneel die RR eigenlijk wel niet is !

Maar de mat die ik heb is niet van kunststof maar van echt vol rubbel hoor , en ze hebben er ook nog de naam Yeti in verwerkt voor die prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

emmertje water met een beetje biotex en een borstel doet ook wonderen hoor fred !

En dan nadat mat droog is even met wat speksteenpoeder insmeren, mits de mat van rubbel is !

eigenlijk behandelen zoals je rubberen string ! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de eerste zaken die ik gekocht heb is die rubberen mat! Als je met skischoenen op andere natte zaken zit is die ideaal. Dat het niet zo schuift achterin komt er als bonus bij :notworthy: .

Omdat ik voor het geocachen nogal eens de blubber in ga en dan met modderpoten rondloop ook meteen als voetmat genomen. Niet voor mij, maar voor de cachevrienden 8-) die allemaal meegaan met modder aan hun voetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als voetmat , neem ik aan dat je bedoeld dat je de matten bij zitgedeelte's bedoeld ?

Maar als bestuurder lijkt het mij persoonlijk niets om daar een rubbermat te hebben.

Omdat ik met me schoenen nu vaak over de bestaande matten schuif van pedaal naar pedaal ben ik bang dat ik struikel over me eigen voeten als deze van rubber zou wezen.

Ja weet het, ik zou me manier van schakelen / gasgeven en remmen hierop moten aanpassen, maar juist in die periode van gewenning en een paniekreactie ben ik bang dat het fout zou gaan.

Met gevolg schade aan de buitenkant, en dan heb ik zoiets van dan maar een keer nieuwe matten erin.

De voordelen ervan zie ik zeker wel in hoor van rubbermatten voor en achter in het zitgedeelte !

aangepast door EdK
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar zit het verschil Kees, de Yeti 1,4 is nog steeds alleen als een schakelbak te verkrijgen

En de keren dat ik echt met modderpoten terugkom privé dan wissel ik wel van schoenen

Zakelijk word de modder van me schoenen al op klus verwijderd en laatste op zaak zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder het gaspedaal ligt ook zo'n rubberen Robbie en daar heb ik geen last van, ondanks mijn 1.4 handbakkie!

Waar ik wel last van heb (sorry, had) is natte matten met regen die bijna niet meer droog worden en in de winter sneeuw aan de voetjes. Gewoon die rubberen mat er even eruit, uitkloppen en klaar. Door de richels blijft het water er netjes in staan en loopt niet in de auto die vervolgens weer lekker muf wordt.

Voor mij niet anders dan rubber, ook in de zomer :notworthy: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe