Ga naar inhoud

Het fabia GL gevoel?


Ron467
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren had ik 6 zandzakken (à 25 kg) en 2 opsluitbanden (ook zwaar) in de achterbak.

Ik had opeens korte en harde vering zeg. ^_^

Moest voorzichtig over hobbels heen en op de vlakke weg gaf het (tijdelijke) sportonderstel inderdaad een zoef, zoef gevoel en hij reed nog zuinig ook (moest wel, durfde geen gas te geven)

Toen moest ik opeens denken aan de vele posters in het andere forum over hun GL :wub: (trekhaken die de grond raken, voorzichtig over drempels heen enz.)

En dacht OHH is dat ´t.......

Beste GL rijders, trek het je niet aan en bedenk waar dit stukje staat.

Ik durf het niet te plaatsen op het .nl forum ivm :ban1: (hoogst waarschijnlijk)

en daarbij zijn de nieuwe GL´s waarschijnlijk verbeterd (net als dat de nieuwe TSI´s nu schijven achter hebben ipv die stompzinnige trommeltjes die ik nu heb) :cartman_h4h_sp:

aangepast door Ron467
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo,? waarom denk je dat je een ban krijgt??? omdat je GL zegt ? :):)

Is er geen kantine in het andere ons vriendelijke forum?? :):

Nee hoor, hier kunnen we gewoon alles nou ja alles, zeggen, denk ik, verwacht ik ook wel, hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen kantine, alleen iets waar je voor moet betalen.

Kan het natuurlijk wel bij "rijimpressies" zetten, maar dan kunnen er 2 dingen gebeuren.......

onbegrip of ze snappen het:

Ik ben stiekem wel jaloers op die zuinige door de overheid gekweekte parasietjes (ze maken gebruik van dingen waar anderen wel voor betalen, de weg) die echt wel beter rijden als ik nu geschetst heb :whistling2:

Daarbij, er komen daar steeds meer TSI fabia rijders bij met redelijk leesvoer, dus zal de kat maar niet op het spek binden :kat:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Ron je moet maar denken aan alles komt een einde

En de nu knorrende parasietjes gaan dan heel hard klagen dat het allemaal zo duur is

en dat de wagen bij inruil niets meer oplevert en............

maw geduld is een schone zaak voor je er vertier uit kunt halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bewust voor de GL gekozen.

Als de regering de regeling terugdraait, moet ik dan de MRB als dieselrijder betalen of komt er een andere regeling?

Want als ik de MRB voor een diesel moet gaan betalen, dan wordt autorijden voor mij veel te duur.

Het omslagpunt ligt dan veel hoger dan ik jaarlijks rijd.

En mn auto levert dan bij inruil niets meer op en........

aldus een verontrust parasietje...... :)

dit bedoel je?

PS, mn Gl verbruikt al giga meer dan de folders beloven. Met veel pijn en moeite haal ik 1:29, maar gemiddeld steeds1:24/25.

Dat is ruim 16 % onder het beloofde.

En niemand geeft thuis als je dit bij Pon probeert te verhalen.

Wat moet ik nu??

Een verontrust en wanhopig parasietje...

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk best een goed idee Octa.

Maar vraag me dan af, ik heb airco in de auto.

Moet ik deze dan aanlaten (en zo ja, welk effect heeft dat dan op het verbruik,) of uitzetten?

ps,mijn vrouw heet geen Wilma, wel mn overbuurvrouw, moet zij dan meetrappen? en wat vertel ik dan mn vrouw?

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe