Ga naar inhoud

originele zetels met verwarming installeren?


peter fille
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

Ja dat kan, heb ik ook gedaan.

Echter moet je diverse bedrading aansluiten.

- heb je reeds electrische stoelen?

- Wil je het OEM installeren, dus met de originele knoppen bij de clima control?

- hoeveel ervaring heb je met auto electronica?

- heb je stoelen met memory functie (of ga je die installeren)

Het plaatsen van de stoel stelt niet veel voor, maar het aansluiten is wat ingewikkelder. Je moet meerdere draden leggen, 1 pin op een ECU aansluiten, andere clima control plaatsen, zekering aanleggen en alles coderen.

Ik heb geen kant-en-klare kabelboom gekocht, deze zelf gemaakt hiervoor heb je ook de juiste connectoren en gereedschap voor nodig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik zit ook met het zelfde probleem, kan moeilijk loom kabel set vinden voor mijn verwarmde verstelbare zetels. Heb al kufatec gecontacteerd en moest mijn Vin nummer opgeven, maar natuurlijk vonden ze niets want mijn supurb mk2 komt uit de fabriek met gewone zetels.

Weet iemand een andere leverancier, zou het zeer op prijs stellen. Met dank..

aangepast door Steve
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/

Je zou het hier eens kunnen proberen en indien je dan het artikelnr hebt op Ebay een search doen voor lagere prijs

En anders met https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 zoeken op je wagen of vergelijkende en dan kijken of je de elektrische bedrading kunt vindenEen zoek tocht zal het zeker worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe