Ga naar inhoud

HighTec Beertap

Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Komt er ook nog bier uit of alleen een stroom bitjes en bytes die niet te zuipen is...

Laat me raden, een elektronisch alcoholslot voor in een skoda :doh2: ! Vanaf een bepaald promillage mag je de straat op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ja, maar ik ben natuurlijk geïnteresseerd in de extra mogelijkheden!

Trouwens, die PC is toch wel water/ beerproof hè, want na 10 biertjes zwalkt er vast wel eens eentje overheen of nog erger, het komt er niet onderaan uit maar weer bovenaan...Één voordeel, met de webcam kun je meteen zien wie het was en weet de hele wereld het, mits die PC dus beerproof is. Trouwens, in die beertender, daar zit gelukkig dan niet dat bocht van Heineken in of niet (zie veel Jupiler staan)? Mooi onderwerp voor een nieuwe thread dus (bier of bier)...

Ik hou het trouwens liever op deze hier (bier en verpakking): http://ksh.wikipedia.org/wiki/Pitterm%C3%A4nnsche, in de enige taal die je kunt drinken! Daar heb je geen hightech voor nodig. Als je Ripoarisch kunt smaakt het nog beter! Ik prijs me gelukkig die taal te beheersen, dus mag ik ook met een gerust hart het Kölsch drinken!

aangepast door Sodela
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat nu? Reclame maken voor waar kinderen de hele dag mee spelen en de werled om zich heen vergeten met al die it-gerelateerde spelletjes en gadgets? En dan nog met alcoholpromotie???

Foei....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om het idee Fred, het gaat om het idee. ;)

En toevallig hebben ze een beertender verbouwd om te laten zien wat je daar mee zoal kunt. Laten we alsjeblieft niet beginnen over wat al dan niet 'foei' zou zijn, want dan weet ik er nog wel paar. :doh2:

Als je goede suggesties hebt over andere toepassingen, laat het dan weten, grote kans dat ze daar ook op inspringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik plaagde Erik, omdat ik weet dat je niet van opsmuck houdt en dit (nutteloze??) gadget dus...??:doh2:

Geef mij maar een risico loos flesje koud bier , hoef er geen toeters en bellen bij toch? het gaat simply clever om de inhoud :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het zeker.

Maar huiver zelf wel over alle electronische snufjes die bijvoorbeeld in de Ford Focus worden ingebouwd. Verkeersbord herkenning, automatisch remmen als je te dicht bij komt, automatisch parkeren, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe