Ga naar inhoud

dagrij lichten laten aangaan bij open of sluiten auto


Juwes
 Delen

Aanbevolen berichten

kan er mij iemand vertellen hoe ik mijn dagrijlichten kan laten aangaan wanneer ik mijn auto vanop afstand open doe

nu gaan mijn coming home lichten aan dus mijn gewone dimlichten, en ik zou dit graag willen aanpassen dat ipv de dimlichten mijn dagrij lichten aangaan

bij open of sluiten van de auto. ik heb daar namelijk in mijn dagrijlichten 80 watt led lampen ingestoken en is nu veel mooier als die zouden oplichten in het donker

wanneer ik mijn auto open of sluit. ik rij met skoda superb van 2012  

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe modellen hebben redelijk veel opties om dit voor elkaar te krijgen (zodra je alle codes begrijpt).

Op de andere versies ken ik wel de optie dit te doen met de mistlampen, maar niet met de DRL's. Ik zou gewoon nog twee lampjes bestellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe