Ga naar inhoud

VCDS 11.11.5 Engels (Ross-Tech)


w00ha
 Delen

Aanbevolen berichten

Foutcode's zijn gereset.

Ik had er, na mijn batterij leeg was, 'n hele hoop. Niet op mijn console, na rijden, maar wel in de autoscan.

Voor dat ik begin te rijden stond mijn motorkap nog open en ik merk dat mijn voorste wissers niet meer werkte.

Nochtans is er plaats genoeg, maar de kap moest dicht anders gaan de voorste wissers niet. Ook heel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het iets om een betere titel voor dit topic te zoeken? Dit heeft niks specifiek met VCDS 11.11.5 te maken toch? Is me niet echt duidelijk wat het onderwerp precies is. "Mijn eerste ervaringen met VCDS" misschien?

Ik wou die foutcode's niet in de sticky topic zetten. Blijkbaar moet ik eerst de toelating vragen aan het SFE Management om zo iets lulligs/afgezaagd te posten.

Als het management zich daaraan stoort, doe me dan 'n plezier: geen slot, maar delete de hele Topic.

Daarbij kan ik je niet helemaal ongelijk geven. Ik was al van plan om mijn VCDS Log bestanden in mijn handtekening te plaatsten.(is veel handiger dan alles via copy/paste in de topic)

Maar ik kan u frustratie begrijpen...ik ben ook jong geweest ;)

Ik kan me in het Engels, Duits fora ook vrij goed verstaanbaar maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat was niet bepaald zoals ik het bedoelde. Officiële meldingen vallen wel op hoor...

Ik bedoelde serieus om de titel passender te maken zodat mensen die dit zien ook ongeveer weten wat ze kunnen verwachten op basis van de titel. Gebruikelijk lijkt me, al zet je het in het chinees?

Geen idee waar je verder vandaan haalt dat ik me ergens aan frustreer of dat iets op slot moet, dus daar kan ik je verder niet mee helpen.

Ik weet nu nog steeds niet wat de bedoeling is van je topic? Vastleggen van de foutcodes voor later gebruik? Dat kan eventueel ook in een blog, daar kan je dat soort dingen zelf bijhouden en toch delen. http://www.skodaforum.eu/blogs/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waar je verder vandaan haalt dat ik me ergens aan frustreer of dat iets op slot moet, dus daar kan ik je verder niet mee helpen.

Ik weet nu nog steeds niet wat de bedoeling is van je topic? Vastleggen van de foutcodes voor later gebruik? Dat kan eventueel ook in een blog, daar kan je dat soort dingen zelf bijhouden en toch delen. http://www.skodaforum.eu/blogs/

Blikbaar ben je enige die zich daaraan stoort.

Alhoewel in deze topic ik ook niet kan opmaken waar het precies over gaat:

Soit, mijn vragen zouden wel komen en dan weet toch iedereen met welke versie dat ik werk.

Blijkt uit vele screenprints dat dit niet overal hetzelfde is.

Voor te beginnen zou graag mijn verwarming buitenspiegels samen bedienen met de achterruit.

Dat is bij al mijn wagens tot nu standaard geweest.

Vroeger op mijn Peugeot, Polo...Toyota.

Bij mijn O2 vind ik wel geen enkel instelling van terug in VCDS.

Ik vind wel de instel tijd voor met 'n multiplier van 40. Standaard voor beide items op 600 ( 15x40) sec of 10 min.

Dan lees ik dat dit (gelijktijdige activering) ook op de O2 standaard zou staan, maar dat is niet zo.

Die draaiknop heeft 5 standen en dat vind ik toch omslachtig om dit telkens vanuit R pos moeten draaien naar heater.

Bij de electrische zetel, met geheugen, zou die dan meestal in de R staan voor automatische spiegelkanting. Vermits ik die niet heb staat die op R, zodat ik die evt zelf ff kan bedienen.

Maar ook op gelijk welke stand, buiten de heater stand, wordt die spiegel niet warm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe